bazarnews

کد خبر: ۴۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
گزارش‌ها نشان می‌دهد که از بین ۱۳ اتحادیه مورد بررسی در استان تهران، بخش مهمی از این تعداد اتحادیه از عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای و حتی تامین‌اجتماعی تا حدودی ناراضی بوده و بخش کوچکی از این اتحادیه‌ها هم از عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای بازرگانی ابراز رضایت کرده اند.

یکی از مهمترین نکات در این بررسی حاکی از این بوده که شش اتحادیه آرایشگران، اغذیه‌فروشان، هتل‌ها و آپارتمان‌ها، عطاران و سقط‌فروشان، نان فانتزی و قفل و کلید تهران از نحوه ارایه خدمات شرکت بیمه ای  رضایت چندانی  نداشته اند.

درنتیجه، این عملکرد باعث شده تا اعضای برخی از اتحادیه‌ها تمایل چندانی به تمدید قرارداد خود در زمینه  بیمه تکمیل درمان نداشته باشند.

این بررسی نشان می‌دهد که عمده مشکلات اعضای اتحادیه‌ها ناشی از دیرکرد در پرداخت هزینه‌های بیمه‌تکمیل درمان  بوده است.

ازسوی دیگر تعداد کم بیمارستان‌های طرف قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای منجر به نارضایتی و ایجاد مشکلاتی برای خریداران محصولات بیمه‌ای شده است.

به نظر می رسد شرکت‌های بیمه‌ای باید یک بازنگری بر روی عملکرد خود در زمینه ارایه خدمات بیمه تکمیل درمان  داشته باشند، زیرا اعضای اتحادیه‌ها قشر عظیمی از جامعه را در برمی‌گیرند و این میزان از نارضایتی یک هشدار برای شرکت‌های بیمه‌ای به حساب می‌آید.

22

 

چابک آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: