bazarnews

کد خبر: ۴۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
گزارش توییتری/
سالانه حدود 12 میلیارد دلار کالا با استفاده از #معافیت‌های_تجاری وارد می‌شود! که اصطلاحا به آن #قاچاق_قانونی می‌گویند.

گروه بازرگانی بازار نیوز:با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

کاربر حسام پژوهشگر حوزه مناطق آزاد در رابطه با قاچاق قانونی نوشت:

سالانه حدود 12 میلیارد دلار کالا با استفاده از #معافیت‌های_تجاری وارد می‌شود! که اصطلاحا به آن #قاچاق_قانونی می‌گویند. این 12 میلیارد دلار چه بلایی بر سر #تولید_داخل می‌آورد؟ معافیتی که سود اصلی‌اش به کام #سودجویان بوده و زحمتش بر دوش #مرزنشینان .

قاچاق قانونی!

فرشته رفیعی دبیر اقتصادی خبرگزاری مهر درباره همکاری چین با ایران نوشت:

همکاری دوباره #کونلون_بانک چین با ایران که از هفته گذشته ازسرگرفته شد، صرفا در چارچوب #تحریم های آمریکاست و قرار نیست چشم بادامی ها فراتر از محدودیت های تحریم، قدمی برای ایران بردارند.

قاچاق قانونی!

همچنین رفیعی در صفحه توییتر خود نوشت:

داغ شدن بازار اجاره حساب های بانکی نشان می دهد بخشنامه های اخیر #عبدالناصر_همتی در مقابله با #پولشویی به هدف زده است. حالا وقت آن است آقای #رئیس_کل با اقداماتی تکمیلی، جلوی این پاتک تازه را هم بگیرد.

قاچاق قانونی!

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با تحریم ها نوشت:

باید از #تحریم های دوره قبل که صادرات #نفت ما به کمتر از یک میلیون بشکه در روز رسید درس و الگو می آموختیم اکنون اگر بتوانیم کاری کنیم که بودجه ما از نفت،حتی در بازه ۵ یا ۱۰ ساله قطع شود اهرم فشار را از دشمنان می‌گیریم

قاچاق قانونی!

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در صفحه توییتر خود نوشت:

حسین یعقوبی معاون بین‌الملل بانک مرکزی که چند هفته پیش بازنشست شده بود، امروز معاون بانک دی وابسته به بنیاد شهید شد! رویه بدی است. بازنشسته‌ها جذب بانک‌های دیگر میشوند! نمونه‌اش: احمدی، دبیرکل بانک مرکزی به بانک تجارت رفت! تهرانفر، معاون نظارت به صادرات و کارآفرین!

قاچاق قانونی!

مینا ورشوچی کارشناس حوزه اقتصاد نوشت:

نکته جالب در تناقض تحلیل دلال های بازار #ارز اینست که وقتی , دلار در بازار جهانی تقویت میشه, عامل افزایش قیمت در بازار میدونن ولی وقتی در مسیر نزولی قرار میگیره هیچ دلیلی برای کاهش ارزش نمیبینن!

قاچاق قانونی!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: