bazarnews

کد خبر: ۴۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
یک کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:
مهدی طحانی گفت:رکود همچنان در این بازار حکمرانی و همینطور حجم معاملات نیز پائین است.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : به گفته مهدی طحانی شاخص بازار سرمایه امروز با بیش از سه هزار واحد کاهش در کانال ۱۵۶ هزار واحدی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: حجم معاملات بازار سرمایه نیز طی روز جاری در محدوده ۸۰۰ میلیارد تومانی قرار داشته و ۱۰۰ میلیارد تومان نسبت به روز گذشته بیشتر بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: نفت برنت امروزدر بازارهای جهانی با قیمت ۵۹ دلار و همینطور فلزات مس و روی به ترتیب با نرخ های شش هزار و ۱۰۰دلار و دو هزار و ۵۰۰ دلار داد و ستد شدند.

وی افزود: امروز در اواخر فعالیت بازار سرمایه با حمایت های صورت گرفته تلاش شد قیمت های بسته شدن نمادها بیش از قیمت پایانی آنان باشد تا در هفته بعد بتوان به رونق این بازار همچنان امیدوار بود.

طحانی تصریح کرد: بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل بازار سرمایه مربوط به شرکت های فولادی و پالایشگاهی و بیشترین تاثیر مثبت بر این شاخص مرتبط با نمادهای بانکی مانند بانک صادرات و بانک ملت بوده است.

وی ضمن اشاره به اینکه قیمت دلار امروز با حدود ۶۰ تومان افزایش به ۱۰ هزار تومان در بازار تهران رسید به رادیو اقتصاد یادآور شد: معامله گران در شرایط کنونی بازار سرمایه باید برای تصمیم گیری صبر بیشتری به خرج دهند.


رادیبو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: