bazarnews

کد خبر: ۴۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
خرید کردن از سایت‌های تخفیفی ممکن است نگرانی را با خود به ‌همراه داشته باشد، نگرانی از اینکه فرصت استفاده از تخفیف خریداری شده را نداشته باشیم و با به پایان رسیدن مهلت استفاده از آن، تمام پولی که پرداخت کرده‌ایم سوخت شود.

اگر از سایت‌های تخفیف و خرید گروهی خرید کرده باشید، حتما می‌دانید که هر کدام از این تخفیف‌ها دارای یک مهلت استفاده خاص خود هستند و زمانی که این مهلت استفاده به پایان برسد، بلیط خریداری شده قابل استفاده نیست. اینجاست که تمام حس خوبی که از خرید یک کالا یا خدمات با قیمت پایین‌تر از حد معمول داشته‌ایم، جای خود را به حس عدم رضایت می‌دهد و به قولی، ذوقمان کور می‌شود.

سایت تخفیف و خرید گروهی نت‌برگ برای کسب رضایت بیشتر کاربران، قابلیت جدیدی ارائه داده است. این قابلیت که «نت‌برگ اکسترا» نام دارد، باعث می‌شود بلیط خریداری شده توسط کاربر تا 3 ماه پس از انقضا، به اندازه مبلغ پرداخت شده قابل استفاده باشد.

بدین ترتیب اگر نگران این هستید که نتوانید تا قبل از تاریخ انقضا از کوپن خود استفاده کنید، «نتبرگ اکسترا» مشکل شما را به طور کامل حل کرده و می‌توانید با خیال آسوده از نت‌برگ خرید کنید.

 

ویرلن

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: