bazarnews

کد خبر: ۴۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
5 دروازه بان مهم جام ملت های 2015
علیرضا بیراوند دروازه بان تیم ملی ایران یکی از ستاره های مورد توجه در جام ملت های سال 2019 امارات است.

درخشش علیرضا بیرانوند در رقابت های جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا از او ستاره ای درون دروازه تیم های آسیایی ساخته است. سایت فاکس اسپورت آسیا در یک گزارشی 5 دروزاه بان مهم حاضر در جام ملت ها را معرفی کرده که نفر اول این لیست کسی جز شماره یک تیم ملی ایران نیست.


1-علیرضا بیرانوند( ایران)


ستاره ایران در جام جهانی 2018 که با گرفتن پنالتی کریستیانو رونالدو در بازی برابر پرتغال به چهره ای جهانی بدل شد. او بعد از جام جهانی با وجود پیشنهادهایی که داشت ترجیح داد در پرسپولیس بماند و با یکی از غول های فوتبال آسیا به فینال لیگ قهرمانان برسد هرچند او هم نتوانست از شکست دو بر صفر تیمش در فینال رقابت ها جلوگیری کند.

 


2-مایکل فالکسی گارد(فیلیپین)


عدم حضور نیل ادریج دروازه بان فیلیپینی تیم کاردیف از لیگ انگلستان در جام ملت ها، شاید برای فیلیپین یک پوئن منفی باشد اما این تیم دروازه بان 27 ساله را در اختیار دارد که با انگیزه به فکر اولین نمایشش در جام ملت ها است. او متولد دانمارک است و در تیم بانکوک در لیگ تایلند توپ می زند.

 

3-جو هیون وو (کره جنوبی)


جو هیون وو دروازه بان تیم ملی کره جنوبی هم مثل علیرضا بیرانوند نمایش خوبی در جام جهانی 2018 داشت. با وجود برخی چهره های سرشناس مثل کیم سئونگ جیو و کیم جین هیون اما او دروازه بان اول تیمش در جام جهانی بود و توانست در بازی با آلمان یکی از بهترین مهره های تیمش در آن موفقیت بزرگ باشد.

 


4-متیو رایان(استرالیا)


همبازی علیرضا جهانبخش در برایتون یکی از سرشناس ترین لژیونرهای حاضر در جام ملت ها است و البته یکی از 5 دروازه بان جذابی که می توانیم در مسابقات شاهد نمایش او درون دروازه استرالیا باشیم. متیو رایان با وجود حضور در لیگ برتر انگلستان و سابقه بازی در والنسیا تنها 26 سال سن دارد و می تواند استرالیا را هم قهرمان کند.

 


5-دانگ وام لام( ویتنام)


دروازه بان ویتنامی-روسی تیم ملی ویتنام نیز براساس گزارش فاکس اسپورت می تواند یکی از دروازه بان های جذاب این تورنمنت باشد. دانگ وام لام با ویتنام در رقابت های سوزوکی کاپ 2017 به موفقیت رسید و حالا در 25 سالگی اولین جام ملت هایش را تجربه می کند.

 

ورزش سه

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: