bazarnews

کد خبر: ۴۴۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
نظر به استمرار روند تورم، در ماههای آتی و همچنین سال آینده قیمت مسکن کاهش نخواهد یافت و انتظار افزایش قیمت ها نیز می رود. بایستی توجه داشت که هزینه تولید مسکن به ۲ تا ۳ برابر افزایش یافته است.

گروه راه و مسکن بازار نیوز: احسان سلطانی پژوهشگر اقتصاد با انتشار اینفوگرافیکی در رابطه با تعداد معاملات آپارتمان‌ها در تهران نوشت:

هفت ماه تشدید و استمرار رکود تورمی در بخش مسکن

  • هفت ماه تشدید و استمرار رکود تورمی در بخش مسکن
    افزایش نزدیک به دو برابری قیمتها و در مقابل کاهش ۶۲ درصدی معاملات مسکن در آذر ماه ۱۳۹۷ نسبت به ماه مشابه در سال قبل
  • میانگین قیمت آپارتمان مسکونی تهران در آذر ۹۷: ۹۵.۵ میلیون ریال در متر مربع (۹۲ درصد افزایش نسبت به
    ماه مشابه در سال قبل
  • تعداد معاملات آپارتمان مسکونی تهران در آذر ۹۷: ۶۸۱۴ واحد
    نظر به استمرار روند تورم، در ماههای آتی و همچنین سال آینده قیمت مسکن کاهش نخواهد یافت و انتظار افزایش قیمت ها نیز می رود. بایستی توجه داشت که هزینه تولید مسکن به ۲ تا ۳ برابر افزایش یافته است. نظر به کاهش شدید قدرت خرید مردم معاملات در رکود باقی خواهد ماند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ب غ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
دشمنان ایران فکر،ميکنندباتحريم پیروز ميدانندوعاملان گرانی مسکن به بهانه های مختلف قیمتها را جهشی ثبت میکنند وامهای مسکن هم باعث افزایش نقدينگيست که به سند ملکداران تعلق میگیرد وملکداران بعدازدريافت این وامها رفع نیاز مالی کرده ويانميفروشندياقيمت جهشی همراه با وام ثبت میکنند بنگاهها هم چنین ميکنندنقدي ميخرندوام برداشته همرآه با وام قیمت جهشی ثبت میکنندوهرج مرج دلبخواهي اخلال و ناامنی درست ميکنندبابرگشت قیمتها به قبل وارزاني دشمن و همکاران دشمن را شکست دهيد
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: