bazarnews

کد خبر: ۴۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
بودجه واقعی وزارت نفت را جمع بودجه چهارشرکت تابعه تشکیل می دهد. سه شرکت  نفت، گاز و پالایش‌و‌پخش ۵۸درصد کل بودجه 98 را به خود اختصاص داده اند. یعنی ۹۸۶هزار میلیارد تومان

گروه نفت و انرژی بازار نیوز: باتوجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

فرشته رفیعی دبیر اقتصادی خبرگزاری مهر درباره بودجه وزارت نفت نوشت:

مانند هر سال، در جداول لایحه بودجه وزارت نفت ۱۲میلیون تومان! ذکر شده است. اما بودجه واقعی وزارت نفت را جمع بودجه چهارشرکت تابعه تشکیل می دهد. سه شرکت  نفت، گاز و پالایش‌و‌پخش ۵۸درصد کل بودجه 98 را به خود اختصاص داده اند. یعنی ۹۸۶هزار میلیارد تومان

بودجه واقعی وزارت نفت چقدر است؟!

همچنین رفیعی در رابطه با حذف چهارصفر از پول ملی نوشت:

حذف چهار صفر از پول ملی نیازمند فراهم کردن مقدمات عملیاتی و نرم افزاری است و با توجه به اراده همتی برای انجام آن ،باید امیدوار بود بانک مرکزی مقدمات کار را با تدبیر، به گونه ای تدارک ببیند که دودش به چشم مردم نرود. انشالله که دنبال سرگرمی برای مردم نیستند.

بودجه واقعی وزارت نفت چقدر است؟!

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در صفحه توییتر خود نوشت:

از مجموع 1703 هزار میلیارد تومان بودجه کشور در لایحه 1398، فقط 25 درصد آن در مجلس بررسی می‌شود و بودجه 1274 هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دولتی، موسسات انتفاعی و بانک‌های دولتی که نزدیک به 75 درصد از کل بودجه کشور را شامل می‌شود، عملا در هیچ دوره توسط مجلس بررسی نشده و نمیشود!

بودجه واقعی وزارت نفت چقدر است؟!

حسن حسن خانی پژوهشگر اقتصاد نوشت:

 یکی از مخاطرات اقتصاد چین  افزایش بدهی های دلاری این کشور در سال گذشته است.

بودجه واقعی وزارت نفت چقدر است؟!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: