bazarnews

کد خبر: ۴۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
پس از کاهش ارزش سهام اپل و فروش آیفون، اپل با نصب بنری نزدیک محل نمایشگاه محصولات مصرفی قصد دارد رسوایی های افشای اطلاعات را به کاربران یادآوری کند و فروش خود را بیفزاید.

به گزارش انگجت، طی سال های گذشته اپل هیچ گاه به طور رسمی در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی(CES) حضور نداشته است. البته با توجه به موفقیت این شرکت در برگزاری رویدادهای مربوط به رونمایی از محصولاتش، این روند چندان عجیب نیست.

از سوی دیگر این شرکت در برنامه های تبلیغاتی خود بسیار هوشمندانه عمل می کند. بیلبوردهای تبلیغاتی اپل روی محصولات جدید تمرکز می کنند و پیامی کوتاه دارند.

به همین دلیل بنر بزرگ این شرکت قبل از آغاز نمایشگاه CES۲۰۱۹ توجه بسیاری از افراد را جلب کرد. این بنر که در مکانی نزدیک برگزاری نمایشگاه نصب و روی آن نوشته شده است: هرآنچه در آیفون شما اتفاق می افتد، در آیفون شما باقی می ماند.

تمرکز اپل روی حریم شخصی پدیده تازه ای نیست. اپل طی سال های قبل نیز به این روند اشاره داشته است. ارسوایی های جدید در حوزه امنیت اطلاعات در ۲۰۱۸ میلادی توجه بسیاری از کاربران و مقامات را جلب کرد و به نظر می رسد اپل نیز قصد دارد از این روند به سود خود بهره برداری کند.

این درحالی است که گوگل مانند سال های قبل حضور پررنگی در نمایشگاه CES دارد وتبلیغات آن همه جا دیده می شود. اما امسال اپل سعی دارد با یادآوری رسوایی های افشای اطلاعات  کاربران، توجهات را به خود جلب کند.

طی هفته گذشته فروش آیفون  کاهش یافت و از ارزش سهام این شرکت ۱۰ درصد کاسته شد و اکنون به نظر می رسد اپل قصد دارد  حضور خود را برای بازدیدکنندگان CES پررنگ تر کند.

3005458

 

مهر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: