bazarnews

کد خبر: ۴۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
معاون امور تعاون وزارت تعاون خبر داد؛
محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مشکلاتی که به خاطر محدودیت‌های بودجه سال ۹۸ برای همه دستگاه‌ها وجود دارد، گفت: رویکرد کلی این است که بتوانیم در قالب تسهیلاتی هدفمند، به توسعه تعاونی‌ها و اشتغال پایدار منطقه ای کمک کنیم .

کبیری ادامه داد: ما برنامه‌ریزی‌های جدی داشته ایم که در معاونت تعاون وزارت کار با مشورت اساتید دانشگاه و نخبگان اقتصادی  آنها را دنبال می کنیم که در زمینه کارآفرینی فعالیت خوبی داشته اند در حال مشورت هستیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به صورت خاص خواهان فعال تر شدن تعاونی‌های بانوان هستیم و چند برنامه مشخص هم در این زمینه داریمکبیری با بیان اینکه ده هزار تعاونی بانوان که یازده درصد از تعاونی‌های فعال را تشکیل ‌می‌دهند عدد مطلق خوبی است، گفت: این نسبت باید افزایش یابد و این مهم مستلزم همکاری متقابل وزارت خانه‌ها و معاونت محترم زنان و خانواده است که ‌می‌تواند به صورت جدی تر در سال 98 دنبال بشود.

وی با اعلام خبر سفر آتی‌اش به کرمانشاه گفت: تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری کرمانشاه و بانک توسعه تعاون، برای تشکیل و تقویت تعاونی زنان سرپرست خانوار کرمانشاه امضا خواهد شد.

کبیری تاکید کرد: این طرح ابتدا به صورت پایلوت اجرا خواهد شد و بعد با کمک معاونت امور زنان و خانواده طرح در سطح کشور گسترش پیدا می‌کند.

 

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: