bazarnews

کد خبر: ۴۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
جام ملت‌های آسیا؛
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که به دلیل مصدومیت بازی مقابل یمن را در جام ملت‌های آسیا از دست داد، توانست امروز (پنجشنبه) در تمرینات تیم شرکت کند.

تمرینتیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با تیم ویتنام امروز در حالی در زمین شماره 2 ورزشگاه کریکت ابوظبی برگزار شد که «کارلوس کی روش» سرمربی تیم نظارت دقیقی به آن داشت و بارها با قطع کردن جریان تمرین نکات لازم فنی را برای شاگردانش گوشزد می کرد. 
همچنین جهانبخش توانست آماده و سرحال در تمرین تاکتیکی امروز حضور یابد و با این شرایط مشکلی برای همراهی تیم ملی بازی با ویتنام نخواهد داشت. 
بازیکنان پس از حضور در زمین با انجام حرکات کششی زیر نظر مک درموت خود را گرم کردند و در ادامه با انجام بازی وسط، تمرین را ادامه دادند. 
تعدادی از خبرنگاران ویتنامی در تمرین امروز تیم ملی حضور داشته و با یکی از خبرنگاران ایرانی مصاحبه کردند. 
تمرین امروز تنها 20 دقیقه به روی خبرنگاران باز بود و با توجه به اینکه مهمترین برنامه تاکتیکی تیم ملی برای بازی با ویتنام امروز برگزار می‌شد، به همین دلیل خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند. 
علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتونانگلیس با وجود بهبودی مصدومیتش مقابلیمن به میدان نرفت اما به احتمال زیاد در دومین بازی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا برابر ویتنام فرصت حضور در زمین را از سوی کارلوس کی روش پیدا می کند.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل یمن به پیروزی پر گل 5 بر صفر رسید و روز شنبه (22 دی) در دومین بازی خود به مصاف ویتنام خواهد رفت.
هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا 2019 در کشور امارات در حال برگزاری است و تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های عراق، ویتنام و یمن همگروه است. 

 

ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: