bazarnews

کد خبر: ۴۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
گزارش توییتری/
درآمدهای مالیاتی هم از ۱۱۸ به ۱۳۶هزار میلیارد تومان افزایش یافته که باز هم واقعی نیست. هنوز فرصت داریم اقتصاد کشور اصلاحات ساختاری میخواهد اعداد غیرواقعی کمکی نخواهد کرد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز:باتوجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

کاربر صادق الحسینی درباره رقم بودجه‌های غیرواقعی نوشت:

در #بودجه درآمدهای گمرک از ۱۸ به ۳۴ هزار میلیارد تومان رسیده درحالیکه این درآمدها کمتر از ۱۰ ه.م.ت خواهد بود. درآمدهای مالیاتی هم از ۱۱۸ به ۱۳۶هزار میلیارد تومان افزایش یافته که باز هم واقعی نیست. هنوز فرصت داریم اقتصاد کشور اصلاحات ساختاری میخواهد اعداد غیرواقعی کمکی نخواهد کرد.

اعداد لایحه بودجه غیرواقعی است!

محمدصالح مفتاح مدیر پایگاه خبری فردا نوشت:

سرمقاله امروز ارگان حزب کارگزاران، به قلم محمد قوچانی یه تناقض بزرگ داره: از تولیدکننده مثال میاره و تجلیل می‌کنه، اما اعتبارش را به حساب اتاق بازرگانی می‌ریزه! همان #اتاق_بازرگانی که ابزار ِ دست ِ واردات‌چی‌ها و دلالان است!

اعداد لایحه بودجه غیرواقعی است!

فرشته رفیعی دبیر اقتصادی خبرگزاری مهر درباره خودروهای دپو شده در گمرکات نوشت:

ترخیص ۱۳ هزار خودروی دپو شده در گمرکات کشور معطل ابلاغ آئین نامه از سوی وزارت صنعت است.

 اعداد لایحه بودجه غیرواقعی است!

همچنین رفیعی نوشت:

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی پیش بینی کرد سال آینده ۶۶ هزار میلیارد تومان از درآمدهای نفتی و ۷ هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی درنظر گرفته شده در لایحه #بودجه ۹۸ محقق نخواهد شد. بنابراین مدیریت هزینه‌ها و ایجاد منابع درآمدی جدید اجتناب‌ناپذیر است.

اعداد لایحه بودجه غیرواقعی است!

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره درصد بیکاری نوشت:

نرخ 12 درصدی بیکاری عام و 25 درصدی بیکاری #جوانان تحصیل کرده و تورم دو رقمی طی چهار دهه #انقلاب همه نشان از عدم استفاده درست از ظرفیت‌های موجود در کشور حکایت دارد

اعداد لایحه بودجه غیرواقعی است!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: