bazarnews

کد خبر: ۴۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
گزارش توییتری/
مهم‌ترین چالش بودجه سال 98، وابستگی به نفت است. این امر باید سال به سال روند کاهشی پیدا کند زیرا یک بند سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی قطع ارتباط با بودجه از نفت است  این امر زمانی اتفاق می‌افتد که اراده قوی وجود داشته باشد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازار نیوز: باتوجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

غلامرضا مصباحی مقدم درباره ارتباط بودجه با نفت نوشت:

مهم‌ترین چالش #بودجه سال 98، وابستگی به نفت است. این امر باید سال به سال روند کاهشی پیدا کند زیرا یک بند سیاست‌های ابلاغی #اقتصاد مقاومتی قطع ارتباط با بودجه از نفت است  این امر زمانی اتفاق می‌افتد که اراده قوی وجود داشته باشد.

وابستگی به نفت، مهمترین چالش بودجه 98 !

فرشته رفیعی دبیر اقتصادی خبرگزاری مهر در صفحه توییتر خود نوشت:

همتی با ثبت سفارش و ترخیص #خودروهای وارداتی که بعد از ۱۶ مرداد ۹۷ قبض انبار دریافت کرده اند، بدون انتقال ارز مخالفت کرد. با این حساب، ترخیص ۱۳ هزار دستگاه خودروی دپو شده در گمرکات فعلا منتفی است.

وابستگی به نفت، مهمترین چالش بودجه 98 !

رضا غلامی پژوهشگر اقتصاد در پاسخ غلامرضا مصباحی مقدم نوشت:

البته خوب است با هدف #شفاف_سازی، ذیحسابان رقم کل مأموریت ارزی سال جاری کسانی که از بودجه عمومی استفاده کردند را إعلام کنند و بطور خاص دوستان وزارت خارجه و شخص #ظریف که أشک روانی دارند بفرمایند امسال چقدر حق مأموریت ارزی گرفته اند.

وابستگی به نفت، مهمترین چالش بودجه 98 !

مینا ورشوچی کارشناس اقتصاد نوشت:

بانک‌مرکزی از این پس ۳بار در روز بصورت رسمی نرخ ارز در بازار را اعلام می‌کند. این اقدام از 23 دی ماه شروع شده است. این نرخی است که صرافی های مجاز اقدام به خرید و فروش میکنند.

وابستگی به نفت، مهمترین چالش بودجه 98 !

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: