bazarnews

کد خبر: ۴۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
در اثر حملات توپخانه‌ای ائتلاف سعودی و اماراتی در منطقه‌ای در استان الحدیده، دو کودک و یک زن کشته و چهار کودک دیگر به شدت زخمی شدند.

با وجود برقراری حالت آتش‌بس در استان الحدیده یمن، اما حملات نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی و اماراتی به صورت روزانه ادامه دارد.

در تازه‌ترین نقض آتش‌بس، توپخانه نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی و اماراتی، روستای ساحلی «الفازه» را در ۸۲ کیلومتری جنوب الحدیده، با توپخانه هدف قرار دادند که در اثر این حملات یک زن و دو کودک کشته و چهار کودک دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

این حملات پس از آن صورت گرفت که نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی «منصور هادی» تلاش داشتند وارد منطقه شوند، اما با مقاومت نیرو‌های ارتش و انصارالله ناکام ماندند.

خبرگزاری سبأنت یمن نیز به نقل از منابع خبری در داخل شهر الحدیده اعلام کرد که نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی، به سوی یک هیأت وابسته به سازمان ملل آتش گشوده‌اند. نیرو‌های سازمان ملل هنگامی که در حال برداشتن یک مانع امنیتی از مسیر خیابان پنجاهم به سمت بیمارستان ۲۲ می‌بودند، هدف تیراندازی نیرو‌های ائتلاف سعودی قرار گرفتند که در این حادثه راننده و چند تن از نیرو‌های امنیتی زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی نیز در ۲۴ ساعت گذشته، دو مرتبه منطقه «شوابه» در استان «عمران»، سه مرتبه مناطق «حرض» و «میدی» در استان حجه و سه بار نیز شهرستان «باقم» در استان صعده را بمباران کردند.

 

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: