bazarnews

کد خبر: ۴۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
هیأتی از سندیکای پیمانکاران اردنی طی سفری به دمشق با مقامات سوریه دیدار و درباره بازسازی مناطق جنگ‌زده این کشور گفتگو کرد.

هیأت سندیکای پیمانکاران اردنی به ریاست «احمد الیعقوب» رئیس این سندیکا در سفری به دمشق با «حموده صباغ» رئیس مجلس الشعب سوریه دیدار کرد.

صباع در این دیدار بر اهمیت ایفای نقش هیأت‌های سندیکاها، احزاب و سازمان‌های عربی که به دمشق سفر می‌کنند، برای ارائه توضیحات درباره حقیقت جنایت‌های وحشیانه گروه‌های تروریستی علیه ملت سوریه تأکید کرد و گفت که این جنایت‌ها تحت حمایت مالی غرب و کشور‌های منطقه صورت گرفته است.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، صباغ ابراز امیدواری کرد که همکاری بین سندیکا‌های اردنی و سوریه در مرحله بازسازی ویرانه‌های بر جای مانده از جنایت تروریست‌ها افزایش یابد.

وی افزود که سوریه امروز بیش از هر زمان دیگری به اعلام پیروزی نهایی بر تروریسم نزدیک شده است.

احمد الیعقوب رئیس سندیکای پیمانکاران اردنی نیز تأکید کرد که اردن و سوریه یک جسم واحد هستند و صدمه‌ای که ملت سوریه از تروریسم متحمل شد آثار و تبعات منفی زیادی بر اردن داشت و ما امیدوار هستیم روابط دو کشور به روال سابق بازگردد.

الیعقوب افزود که هیأت اردنی از پیشنهادات و برنامه‌های مربوط به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سوریه مطلع شد.

وی همچین تشکیل کمیته مشترک بین سندیکا‌های پیمانکاران اردنی و سوری به منظور حصول توافقات مشترک مورد تأکید قرار داد.

همچنین «محمد رمضان» رئیس سندیکای پیمانکاران سوریه از تماس‌های این سندیکا با ریاست اتحادیه پیمانکاران عربی جهت برگزاری کنفرانس سراسری پیمانکاران عرب در دمشق خبر داد.

 

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: