bazarnews

کد خبر: ۴۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی دریافت مالیات از حقوق کارگران و کارمندان دولت خبر داد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: جلال میرزایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه تاکنون در این کمیسیون درباره نحوه افزایش حقوق کارکنان به صورت پلکانی تصمیم‌گیری نشده است، گفت: دولت در لایحه بودجه پیشنهاد کرده  تا حقوق کارگران 20 درصد افزایش پیدا کند که این موضوع باید در کمیسیون بررسی و تصمیم‌گیری درباره این موضوع نهایی شود.

وی از از تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون تلفیق برای بررسی اخذ مالیات از حقوق کارگران و  کارمندان خبر داد و افزود:دولت در لایحه پیشنهاد داده سقف معافیت مالیاتی برای حقوق کارگران و کارمندان همچون سال گذشته 2میلیون و 300 هزار تومان باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه نمایندگان پیشنهاد داده‌اند تا سقف معافیت مالیاتی برای کارکنان دولت 2 میلیون و پانصد هزار تومان باشد، ادامه داد:پیشنهاد شده تا افرادی که بین 2میلیون و پانصد هزار تا 10 میلیون حقوق دریافت می‌کنند 15 درصد مالیات پرداخت کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور تصریح کرد:پیشنهاد شده افرادی که بین  10 تا 15 میلیون حقوق دریافت می‌کنند 25 درصد و افرادی که بالای 15 میلیون حقوق دریافت می‌کنند 35 درصد مالیات پرداخت کنند.

میرزایی تصریح کرد:باتوجه به اینکه این پیشنهاد در لایحه دولت ذکر نشده است، مقرر شده تا کمیته‌ای که تشکیل شده این پیشنهاد را چکش‌کاری کند و به کمیسیون تلفیق ارائه کند تا به صحن علنی پارلمان ارجاع شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: