bazarnews

کد خبر: ۴۹۵۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرد؛
در پی اجرای طرح برخورد با برند‌های محرز پوشاک قاچاق شرکت آسمان ورزش که نمایندگی رسمی آدیداس و ریباک در ایران محسوب می‌شود ومجبور به تعطیلی فروشگاه‌های خود شده است. فرزندان رفیق دوست، از اعضای هیات مدیره این شرکت به شمار می‌روند.

گروه بازرگانی بازارنیوز : در راستای دستورالعمل ماده هفت آیین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور حمایت از تولید پوشاک داخلی، طرح برخورد با برندهای محرز پوشاک قاچاق و جمع آوری پوشاک قاچاق به طور جدی از اول دی ماه سال جاری شروع و در گام اول 40 مجتمع تجاری توزیع کننده و 150 فروشگاه بزرگ پوشاک قاچاق در تهران شناسایی شدند. 

علی مویدی خرم آبادی، رئیس ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز در مورد اجرای این طرح گفت : هر آقازاده‌ای پشت‌صحنه در رابطه با برند و غیربرند باشد معرفی می‌کنیم در این زمینه جدی هستیم و تاکنون نیز نشان دادیم که با کسی از دستگاه گرفته تا فردی که پشت‌صحنه بخواهد فعالیت غیرقانونی داشته باشد و در اقتصاد پنهان فعال باشد رودربایستی و شوخی نداریم و اگر نیاز باشد چنین آقازاده‌ها و مسئولانی را به‌موقع معرفی می‌کنیم.

بعد از عملیاتی شدن اجرای این طرح در ابتدا نمایندگی برندهای مشهور خارجی اقدام به مقاومت در برابر قانون کردند ولی در ادامه وقتی استمرار و جدیت دستگاه های ذیربط را مشاهده کردند مجبور به تعطیلی واحدهای تجاری تحت مدیریت شان شدند.

فروشگاه‌ آقازاده‌ رفیق دوست تعطیل می‌شود؟ /طرح مبارزه با قاچاق پوشاک جواب داد

در همین خصوص در اواخر آذرماه نایب‌رییس هیات‌مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه از ابتدای خردادماه سال‌جاری منتظر برخورد جدی در سطح عرضه و مقابله با کالاهای قاچاق بودیم، بیان کرد: این اتفاق رخ نداد و مشکلات عدیده‌ای به وجود آمد‌‌. بنابراین به نظر می‌رسد لابی‌های قدرت و کانال‌هایی که همواره در مقابله با قاچاق قد علم کرده‌اند، سعی در منحرف کردن این مسیر دارند‌. 

 به گزارش خبرنگار بازارنیوز، شرکت آسمان ورزش که به نمایندگی رسمی آدیداس و ریباک در بازار ایران شهره و در شهرهای مختلف کشور و پاساژهای معروف تهران، فروشگاه دارد، خوشبختانه از این قاعده مستثنی نبوده و بالاجبار از قانون تمکین و اقدام به تعطیلی فروشگاه هایشان  کرده اند.

اما زمانی متوجه اهمیت کار دستگاه های نظارتی می شویم که؛ مطابق اطلاعات درج شده در سایت روزنامه رسمی، یاسر و امیرحسین رفیق دوست، از اعضای هیات مدیره شرکت  آسمان ورزش به شمار می روند. و به اصطلاح دارای ژن خوب در زمینه پوشاک  هستند و تعطیلی برندهای متعلق به این آقازاده ها نوید روزهای خوش به صنعت پوشاک و امیدواری به افکار عمومی پیرامون برخورد با مقوله قاچاق را دارد.  

 

فروشگاه‌ آقازاده‌ رفیق دوست تعطیل می‌شود؟ /طرح مبارزه با قاچاق پوشاک جواب داد

گفتنی است؛ مدیران این شرکت تصمیم گرفته‌اند که از این پس به جای وارد کردن پوشاک برند، با استفاده از برند MEL & MOJ که یک برند داخلی است به ادامه فعالیت بپردازند. این برند متعلق به محمدحسین حجارزاده است که مطابق اسناد روزنامه رسمی، مدیرعامل شرکت آسمان ورزش نیز هست.

فروشگاه‌ آقازاده‌ رفیق دوست تعطیل می‌شود؟ /طرح مبارزه با قاچاق پوشاک جواب داد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
2
2
خدا لعنت کنه آنهایی که چپاول گران داخلی ودر ادامه غارتگراان خارجی را براین کشور اسلامی مسلط می‌کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
2
2
خدا لعنت کنه آنهایی که چپاول گران داخلی ودر ادامه غارتگراان خارجی را براین کشور اسلامی مسلط می‌کنند
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: