bazarnews

کد خبر: ۴۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
گزارش توییتری/
ادغام 4 بانک سالم و ناسالم در یکی از غیرشفاف ترین و بدکارکرد ترین بانکهای دولتی (سپه) اقدام کاملا اشتباه هدایتی بود که در اثر تصمیم سیاسی جهانگیری و روحانی اتخاذ شد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: باتوجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

مصطفی شاداب دانشجوی اقتصاد توییت های زیر را در صفحه خود منتشر کرد:

ادغام 4 بانک سالم و ناسالم در یکی از غیرشفاف ترین و بدکارکرد ترین بانکهای دولتی (سپه) اقدام کاملا اشتباه هدایتی بود که در اثر تصمیم سیاسی جهانگیری و روحانی اتخاذ شد. تبعات بسیار بد این تصمیم غلط مثل هزینه بالای نجات مالی آن و تعدیل نیروی گسترده و ... تا 5 سال دیگه بروز میکنه.

ادغام بانک‌ها اشتباه بود!

۶ هزار میلیارد تومان یک سوم بودجه (محقق شده) عمرانی کشور است. حالا فرار مالیاتی دلالان بخش مسکن و سفته بازان بورس و واردکننده های اتاق بازرگانی و ... هم حساب کنید. دولت تنگنای مالی ندارد، دولت ما بی نظمی مالی دارد، دولت ما «بدهی انتخاباتی» و طبقاتی دارد، دولت ما فاسد است.

ادغام بانک‌ها اشتباه بود!

مهران ابراهیمیان روزنامه نگار در رابطه با گرانی نان نوشت:

گرانی نان از تهران کلید خورد. سنگکی ها با ۳۰ درصد افزایش هر نان را ۱۳۰۰ می فروشند. رییس اتحادیه گفته: قیمت جدید ابلاغ نشده و افزایش قیمت ها ارشادی است و آزاد پزها از قیمت گذاری مستثی شدند. پ .ن : باز هم تورم امثال ۴۲درصد است.

ادغام بانک‌ها اشتباه بود!

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با FATF  نوشت:

ما برای دور زدن تحریم‌ ها مجبوریم در ایران و در کشور‌ها دیگر معاملات پوششی انجام دهیم و پیوستن به لایحه پالرمو و  FATF   به معنی این است که از اینگونه معاملات دست برداریم.

ادغام بانک‌ها اشتباه بود!

توییت علی دادپی اقتصاددان درباره فساد:

اولین بهانه فساد این است: چون قانون سراغ تو نیامده٬ سراغ من هم نباید بیاید و چون تو به من رای داده ای من مجاز بوده ام که ببرم. هر دو طرف ماجرا فکر می کنند فساد ابزاریست برای کوبیدن طرف مقابل و ثروتمند شدن. و هیچکدام برنامه ایش برای مبارزه با آن ندارند.

ادغام بانک‌ها اشتباه بود!

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: