bazarnews

کد خبر: ۵۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
در جریان صد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر و با رای اعضای شورا ذیحساب ۲ شهرداری تهران انتخاب شد.

مجید فراهانی طی سخنانی در خصوص معرفی ذیحساب ۲ گفت: ثبت نظارت مالی مهم ترین کارهایی است که صورت می دهیم و این نظارت توسط سه بخش مهم نظارت قبل از خرج، حین خرج، پس از خرج در شهرداری، مناطق، واحد ها و سازمان های وابسته صورت می گیرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: نظارت قبل از خرج از سوی تصویب بودجه سالانه اتفاق می افتد. نظارت حین خرج با انتخاب قائم مقامان ذیحساب ۱ و ذیحساب ۲ رخ می دهد.

وی ادامه داد: شهرداران مناطق به عنوان قائم مقامان ذیحساب ۱ بوده که بر اساس قانون مورد بررسی قرار گرفته است و اعضای شورا به وی رای داده اند. همچنین قائم مقامان ذیحساب ۲، در مناطق، سازمان ها و شرکت ها مستقر هستند که شرایط خاصی دارند.

فراهانی تاکید کرد: نظارت پس از خرج شامل گزارشات حسابرسی است که در دستور کار شورا قرار دارد.

عضو شورای شهر تهران  افزود: برای نظارت حین خرج در اداره کل مالی شهرداری تهران، مدیر کل مالی شهرداری به عنوان ذیحساب ۲ انتخاب می شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر گفت: آقای خسروی در گذشته به عنوان مدیر کل مالی شهرداری تهران انتخاب شده  که ایشان به عنوان ذیحساب پیشنهاد شده بودند که بررسی و مورد تصویب شورای شهر قرار گرفت‌. لازم می دانم از زحمات ایشان تشکر کنم.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: آقای محمدرضا زارعلی از سوی شهردار تهرانپیشنهاد شده و در دستور شورا قرار گرفته است.

گفتنی است با رای اعضای شورای شهر تهران، آقای محمد زارعلی به عنوان ذیحساب ۲ با ۱۳ رای انتخاب شد.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: