bazarnews

کد خبر: ۵۶۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی و ماشین آلات مربوطه مطرح شد:
دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی و ماشین آلات مربوطه، با حضور «عباس قبادی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی و ماشین آلات مربوطه، با حضور «عباس قبادی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

در این مراسم، قبادی به بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه و صحبت با غرفه داران پرداخت تا با دستاورد‌های جدید و همچنین مشکلات تولیدکنندگان و وارادکنندگان این حوزه آشنا شود.

غرفه داران، مشکلاتی از قبیل: مسائل مالی و ارزی، مشکلات حمل و نقل داخلی و خارجی و همچنین تحریم‌ها در زمینه صادرات و واردات را با قبادی مطرح کردند که وی قول مساعدت بیشتر وزارت صمت را به آن‌ها داد.

قبادی در حاشیه این بازدید، از برگزاری جلسه برای حل مشکل کاغذ برای دفاتر مشق و تحریر سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در این زمینه جلساتی برگزار کردیم و تدابیری اندیشیده شد که انشاالله به زودی نتایج آن اعلام می‌شود؛ بنابراین در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی درباره تولید داخلی و معضلات تولید در حوزه کاغذ و مقوا گفت: ما توان این را داریم که نیاز داخل را با تولید خودمان تامین کنیم، ولی به دلیل این که این کار توجیه اقتصادی ندارد و همچنین مشکلاتی مانند مشکلات محیط زیستی را در پی دارد، به سمت واردات رو آوردیم.

قبادی افزود: در بحث کاغذ حدود ۲۰۰ میلیون دلار ثبت سفارش داشتیم که ۱۴۰ میلیون آن تامین ارز شده است. حدود ۲۵ میلیون دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی و ۲۷ میلیون دلار هم ارز نیمایی و تخصیص داده شده است.

معاون وزیر صمت از واردات ۸۰ میلیون دلار واردات کاغذ از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: ثبت سفارش بخشی از این مقدار برای سال گذشته بوده است.

در پایان این بازدید، قبادی نمایشگاه امسال را یکی از بهترین نمایشگاه‌ها در حوزه کاغذ و صنایع مربوطه دانست و از برگزار کنندگان این نمایشگاه تشکر کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
دمتون گرم خداییش
کار برای مردم واقعا تشکر هم داره
جا داره همینجا از تمام افرادی که فقط برای این مردم کار میکنند و لاغیر کمال تشکر و قدردانی رو داشته باشم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: