bazarnews

کد خبر: ۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
با توجه به راه‌اندازی مجدد مجتمع پتروشیمی مبین، پتروشیمی‌های عسلویه از بعد از ظهر امروز یوتیلیتی مورد نیاز را دریافت می‌کنند و شاهد کاهش آلودگی هوا در عسلویه خواهیم بود.
بازار نیوز -  مجتمع پتروشیمی مبین به عنوان تولیدکننده سرویس‌های جانبی، تأمین کننده آب، برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن و هوای فشرده و تصفیه کننده پساب‌های صنعتی مجتمع‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی فعالیت دارد.

این مجتمع پتروشیمی روز چهارشنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شد و با توجه به مشکلات پیش‌آمده بر اثر این آتش‌سوزی، مجموعه‌های پتروشیمی پارس جنوبی نیز با مشکلات جدی روبرو شدند.

بر اثر این مشکلات، مجموعه‌های پتروشیمی این منطقه میزان بالایی از آلایندگی را ایجاد کردند و آسمان عسلویه طی چند روز اخیر سیاه‌رنگ شده و تنفس در این منطقه به سختی انجام می‌شد.

بر اساس اعلام  مدیرعامل شرکت پتروشیمی مبین، این مجتمع پتروشیمی به تدریج در مدار وارد می‌شود و تا عصر امروز به طور کامل در مدار قرار خواهد گرفت که پیش‌بینی می‌شود شاهد کاهش خروج آلایندگی‌ها از مجتمع‌های پتروشیمی عسلویه باشیم.

جمشید سبزکار مدیر عامل شرکت پتروشیمی مبین در تشریح حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی مبین گفت: این حادثه خارج از پتروشیمی مبین و در خط لوله تامین سوخت و خوراک گاز رخ داده است.

وی با تشریح وضعیت مجتمع پتروشیمی مبین گفت: اکنون چهار ژنراتور و واحدهای برق، بخار، ازت و آب شیرین کن مجتمع در سرویس قرار دارند و تا ساعت ١٥ امروز همه واحدهای این پتروشیمی به سرویس می آید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مبین ادامه داد: با به سرویس آمدن واحدهای مختلف اکنون در حال تامین یوتیلیتی مجتمع های فاز یک عسلویه هستیم و تامین یوتیلیتی آنها در حال انجام است.
اقتصادآنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: