bazarnews

کد خبر: ۵۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
در برنامه دستخط مطرح شد ؛
وزیر صمت در واکنش به برخورد چکشی با خودروسازان مبنی بر این که هیچ خودرویی در پارکینگ ها نباید بماند، گفت: برخوردهای چکشی دیگری نیز انجام دادیم. یکی دیگر از این برخوردها این بود که هیچ خودرویی نباید با ضرر تولید شود. ما می خواستیم قطاری که در حال حرکت است را، تعمیر کنیم. یعنی اگر می خواستیم یک صنعتی را از صفر تشکیل دهیم راحت تر از این بود.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: رضا رحمانی،وزیر صنعت،معدن و تجارت  در برنامه دستخط درباره ضعف صنعت خودروسازی کشور گفت: صادقانه بگویم این خودرو سازی نه در شان ملت و نه در شان صنعت ماست. لکن  عده ای انتظار دارند که حرکت های چکشی صورت گیرد. به عنوان مثال عده ای به خود من می گفتند  شما این ها را تعطیل کنید،ما حقوقشان را می دهیم، به جای تولید،واردات انجام می دهیم. اینها یک سری تحلیل های سطحی است و راهکار نیستند.

*اصلاح صنعت خودروسازی، مانند تعمیر قطار در حال حرکت است

به گزارش بازارنیوز، وی در واکنش به برخورد چکشی با خودروسازان مبنی بر این که هیچ خودرویی در پارکینگ ها نباید بماند، گفت: برخوردهای چکشی دیگری نیز انجام دادیم. یکی دیگر از این برخوردها این بود که هیچ خودرویی نباید با ضرر تولید شود. ما می خواستیم قطاری که در حال حرکت است را، تعمیر کنیم. یعنی اگر می خواستیم یک صنعتی را از صفر تشکیل دهیم راحت تر از این بود.

برچسب ها: رحمانی ، دستخط ، خودرو
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: