bazarnews

کد خبر: ۵۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
آنتالیا ، که میزبان میلیون ها گردشگر محلی و بین المللی است ، در 6 ژوئن 2001 ، یک مرکز خرید جدید ، که مرکز خرید میگروس آنتالیا است افتتاح کرده است. داشتن این مرکز خرید بزرگ باعث افزایش درآمدهای خرید و محبوبیت سرمایه و افزایش رقابت در بازار جهانگردی جهان شده است. مرکز خرید میگروس با مساحت قابل اجاره40000 متر مربع ، یک مکان دیدنی برای همه بازدید کنندگان است. مرکز خرید میگروس ، که سالها است بهترین مرکز خرید را به خود اختصاص داده است ، با فعالیت های جالب و چشمگیر خود همچنان در مرکز توجه همه قرار خواهد گرفت.

مرکز خرید میگروس آنتالیا  در تور آنتالیا ، که در سال 1997 تأسیس شده است ، مرکز کانونی بیلیکزیزی است. میگروس آنتالیا،یکی از انتخاب های گردشگران برای بازارگردی در این شهر ساحلی ترکیه است. مرکز خرید میگروس را به عنوان ۵ ام یا میگروس ۵ هم می شناسند. میگروس تنها مکانی لوکس و شیک برای خرید کردن نیست و در آن امکانات بسیار زیادی هم تعبیه شده است. اکثر مراکزی در نزدیکی مرکز خرید میگروس در آنتالیا هستند عبارتند از: مراکز تجاری، تفریحی و رستوران های مختلفی که همگی با میگروس به صورت مستقیم کار می کنند. مرکز خرید میگروس ۳طبقه است و هنگامی که وارد این ساختمان بزرگ و شیک می شوید نام برند هایی به چشمتان میخورد که در آن زمان متوجه خواهید شد انتخاب کاملا درستی خواهید داشت. این مرکز خرید125 فروشگاه ، در مجموع 1400 وسایل نقلیه باز ، پارکینگ تحت پوشش ، هایپرمارکت میگروس ، کافه ، رستوران ، فست فود ، مارک های معروف ، آقایان ، زنان ، فروشگاه های نساجی کودکان را که در معرض دید بازدید کنندگان آن است را در خود جای داده است. همچنین یک اتاق کودک و یک پزشک رایگان در مرکز وجود دارد. در صورت لزوم ، صندلی های چرخدار برای بازدید کنندگان معلول در دسترس است. همچنین ، زمین بازی کودکان ، خیاط ، فروشگاه کفش ، داروخانه ، سالن مو ، کالاهای الکترونیکی ، منسوجات خانگی ، لوازم آرایشی ، کتاب ، موسیقی ، اسباب بازی ، فروشگاه های ورزشی نیز در مرکز خرید میگروس در اختیار شما است.

سینما ماکسیموم

به گزارش سفر باتو ، سینما ماکسیموم سینمایی بسیار بزرگ است که هم بسیار مدرن است و هم بسیار محبوب. در این سینما که ۸ سالن بزرگ و مختلف دارد فیلم های روز سینمای جهان و ترکیه نمایش داده می شود.

زمین بازی و شهربازی آکتورلند

در طبقه ی منفی ۱ مرکز خرید میگروس در آنتالیا زمین و شهربازی آکتورلند که برای کودکان است وجود دارد.

برندها و فروشگاه های میگروس آنتالیا

 ۱۵ مغازه و فروشگاه بزرگ  برای خرید  لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد در این مرکز خرید وجود دارد.ایو روشه، فلورمار، گلدن رز و بسیاری از فروشگاه های دیگر در طبقات همکف، منفی ۱ و طبقه ی اول در زمینه ی لوازم آرایشی و بهداشتی به شما خدمات ارائه می دهند.

برند هایی که در فروشگاه های این مرکز خرید  در تور ترکیه می توانید مشاهده کنید :کالینز | COLIN’S: طبقه اول، کوتون | KOTON: طبقه همکف،لویس | Levis: طبقه منفی ۱، منگو | MANGO: طبقه اول، زارا | ZARA: همکف و منفی ۱، لاکوست | LACOST: طبقه همکف، اویشو | OYSHO: طبقه همکف.

  • رستوران ها و کافه ها و فست فودها

به گزارش سفر باتو ، رستوران های فست فود در طبقه 1 قرار دارد. رستورانها و میزهای استراحت دارای منظره کوههای مدیترانه در کل 130 فروشگاه به طور منظم در تمام طبقه های مرکز خرید پخش شده است.

مرکز پارکینگ اتومبیل مرکز خرید آنتالیا

 یک مرکز پارکینگ اتومبیل در مرکز خرید آنتالیا میگروس با ظرفیت 1300 وسیله نقلیه وجود دارد. 3 ورودی به مرکز خرید وجود دارد که یکی از آن ها از ورودی های اصلی آن است ، 12 راه پله ی متحرک و 2 دستگاه آسانسور پانوراما در داخل مرکز خرید وظیفه اتصال طبقه همکف ورودی را دارند.

اجه ترکیه ( ECE TÜRKİYEh)

دفتر مرکزی اجه ترکیه که در استانبول مستقر است ، در اکتبر 2000 توسط اجه ، رهبر بازار اروپا در بخش مرکز خرید تاسیس شد. اجه ترکیه به عنوان یک سرمایه گذار و ارائه دهنده خدمات کامل ، تمام صلاحیت های توسعه مرکز خرید مانند طراحی معماری ، برنامه ریزی مفهومی ، مدیریت پروژه ، لیزینگ ، مدیریت مرکز ، بودجه بندی ، امور مالی و خدمات حقوقی را زیر یک سقف جمع می کند.

در بین معتبرترین مراکز خرید در ترکیه پارک مارمارا ، پارک مالتپه ، مترو ستی ، آکوا فلوریا ، آکس استانبول ، شرق مدرن و مرکز خرید بیلیگدیز میگروس در استانبول ، ANKAmall و ACity در آنکارا ، اسپارک در اسکیشر ، پارک افیون ، باغچه آبی در ازمیر و مرکز خرید آنتالیا میگروس در آنتالیا با موفقیت توسط اجه ترکیه اداره می شوند. مرکز خرید Sur Yapı MARKA در بورسا در حال ساخت است. در حالی که ECE یک شرکت پیشرو در جهان خرده فروشی است و ادراک مدیریتی متمایز و مؤثر دارد ، اجه ترکیه با سرمایه گذاری ، تحولات و نوسازی های جدید در بازار رو به رشد ترکیه گسترش خود را ادامه می دهد. این شرکت در مرحله برنامه ریزی پروژه های بی شماری دارد.

اجه ترکیه با تجربه دیرینه خود در بازار ، در آینده صنعت خرده فروشی را با خدمات ساخته شده سفارشی ، مفاهیم نوآورانه ، بطور اختصاصی مناسب شعبه و مستاجر مخلوط ، سطح بالایی از حرفه ای و تخصص ، استراتژی مشتری مداری و عملکرد قوی سرمایه گذاری می کند.

مرکز 5M Migros دارای اتوبوس های خدماتی خاص خود است که روزانه چندین بار به نقاط مختلف شهر سفر می کنند و میهمانان خود را به صورت رایگان به آنجا می برند. این اتوبوس های دارای خدمات بسیار مطبوع و مدرن هستند.

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: