bazarnews

کد خبر: ۵۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح ۶۸۶ طرح محرومیت زدایی روستا‌های استان خراسان شمالی در روستای پیربز گفت: جهاد امروز ما عمران، آبادانی و سازندگی کشور است.
 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح ۶۸۶ طرح محرومیت زدایی روستا‌های استان خراسان شمالی در روستای پیربز گفت: جهاد امروز ما عمران، آبادانی و سازندگی کشور است.
 
وی افزود: دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشورمان را ضعیف نگه دارد و اینگونه بداند، اما ما اجازه نمی‌دهیم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راز شکست دادن دشمن در این آرزوی خطرناکشان، جهاد و در میان مردم بودن، توجه به زندگی آن‌ها و کاستن از مشکلاتشان است؛ امروز این مهم عین جنگ است.
 
 
سردار سلامی اظهار کرد: بنده روستایی هستم و در یک روستای بسیار محروم به دنیا آمدم و زندگی کرده ام؛ درس خواندم و بزرگ شدم. درد روستاییان را تجربه کرده‌ام، می‌دانم و سختی روستا را تجربه کرده‌ام و به حضور در جمع شما افتخار می‌کنم.

وی با بیان این‌که «دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب زندگی مردم است»، خاطرنشان کرد: ما از طرف ایشان مامور به کمک شده‌ایم، آماده انجام وظیفه هستیم و از پا نمی‌نشینیم.

فرمانده کل سپاه هم‌چنین با تاکید بر این‌که «در میدان جنگ تمامی راه‌ها را به فضل الهی بر دشمن بسته و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی‌گذاریم»، گفت: از آنجا مطمئن هستیم؛ سربازان، بسیجیان و پاسداران ما در مرز‌ها با چشم‌های باز در کمین دشمنان هستند.

سردار سلامی با بیان این‌که «هراسی از دشمنان بزرگ و کوچک نداریم و از این نگرانی‌ها عبور کرده‌ایم»، اظهار کرد: امروز آنقدر قدرتمند شده‌ایم که دشمنان ما مجبورند هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد را به دروغ هم که شده، به ما نسبت دهند؛ قدرت ایران اسلامی معتبر است و شبانه روز مراقب هستیم.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «در کنارارتقای توان و قدرت بازدارندگی، اقتدار بخشی به نظام و حفظ و حراست از مرز‌های ایران اسلامی، کمک به عمران و سازندگی کشور همگام با سایر دستگاه‌ها و در کنار مردم بودن را رسالت خود می‌دانیم»، گفت: عزت ایران اسلامی هر روز به برکت ولایت، اسلام و مردم وفادار به نظام، بیش از پیش می‌شود و دشمنان ما نیز هر روز ذلیل‌تر خواهند شد.

فرمانده کل سپاه در پایان از تلاش، همکاری و همراهی استاندار خراسان شمالی، سپاه جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی و جهادگران بسیج سازندگی در به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی، محرومیت زدایی و کار آفرینی قدردانی کرد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: