bazarnews

کد خبر: ۵۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
در برنامه دستخط مطرح شد؛
وزیر صمت گفت : سامانه جامع انبار‌های ما امروز راه اندازی شده است. ۵۳۸ هزار انبار در کشور وارد سامانه انبار‌ها شده اند. همه کالا‌ها از مبدا دوگانه باید وارد این انبار‌ها شوند. امروز کالا‌ها در این سامانه وارد می‌شود. وقتی انبار کامل شد به مرحله بعد می‌رود.  به وضعیتی خواهیم رسید که هر کالایی قابلیت ردیابی خواهد داشت.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه تلویزیونی دست خط گفت: یکی از سیاست‌های اساسی وزارت صنعت، حمایت از تولیدکننده ایرانی بدون هیچ محدودیت و برخورد با رانت و فساد بدون هیچ محدودیت و ملاحظه‌ای است.
 
*برای حمایت از تولید، از مبدا شروع کردیم

وی افزود: ما برای این از مبدا شروع کردیم. مبدا چیست؟ یا تولید داخل یا واردات. سامانه جامعه تجارت، سامانه جامع انبارها، سامانه جامع فروش، تعدادی سامانه راه اندازی کردیم و آن سامانه‌هایی که وجود داشت، را تکمیل کردیم. در حوزه اصناف می‌گویم سامانه ایرانیان تکمیل شده است. برخی سامانه‌ها باید به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شد که یا انجام شده یا درحال انجام است. این برنامه مفصلی است که بخشی امسال و بخش دیگر در سال آینده تکمیل خواهد شد. البته پروسه زمانی الزاما به این گونه است.

۵۳۸ هزار انبار وارد سامانه جامع انبارها شدند

رحمانی خاطر نشان کرد: سامانه جامع انبار‌های ما امروز راه اندازی شده است. ۵۳۸ هزار انبار در کشور وارد سامانه انبار‌ها شده اند. همه کالا‌ها از مبدا دوگانه باید وارد این انبار‌ها شوند. بعد از انبار، شبکه توزیع عمده است و بعد از آن توزیع خرد و در نهایت مصرف کننده نهایی است. این فرایند باید کامل شود. ما در گذشته هیچ اطلاعاتی در این مورد نداشتیم. ولی امروز کالا‌ها در این سامانه وارد می‌شود. وقتی انبار کامل شد به مرحله بعد می‌رود.  به وضعیتی خواهیم رسید که هر کالایی قابلیت ردیابی خواهد داشت.
 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: