bazarnews

کد خبر: ۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
مشاور امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با انتقاد از شایعه بازگشت لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی جدید به دولت ، تصریح کرد: بازگشت لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید به دولت صحت ندارد.
بازار نیوز - حجت‌الاسلام محمد میرزایی با اشاره به اینکه لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی همچنان در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح و در حال رسیدگی است و پس از تعطیلات مجلس نیز به صحن علنی جهت تصویب ارائه خواهد شد، اظهار کرد: اخیرا در بعضی از رسانها مطرح شده بود که به دلیل افزایش مناطق ویژه اقتصادی این لایحه به دولت برگشت داده شده است که این مطلب صحت ندارد.

وی با رد این شایعه، تاکید کرد: با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تماس گرفتیم و آن‌ها نیز تاکید کردند که لایحه تصویب شده امکان عودت به دولت را ندارد و در حال بررسی برخی از بندهای این لایحه هستیم که پس از پایان تعطیلات مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می شود.

مشاور امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی جدید دو بار در مجلس قبلی شورای اسلامی رد شده بود، بیان کرد: پیش‌بینی من این است که لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید اینبار در صحن علنی مجلس اسلامی به تصویب برسد.

میرزایی ادامه داد: اخیرا اعضای محترم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از منطقه آزاد ارس بازدیدی داشتند و از عملکرد این منطقه ابراز رضایت و تاکید کردند که اهداف مناطق آزاد در این منطقه تحقق پید از جمله اشتغالزایی، تولید و صادرات بخوبی در این منطقه دنبال شده است و بازدید نمایندگان از مناطق آزاد ادامه خواهد یافت.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: