bazarnews

کد خبر: ۶۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: نظافت شهر، لایروبی انهار، ساماندهی دستفروشان و آبیاری فضای سبز در صدر درخواست‌های شهروندان از سامانه ۱۳۷ است.

شاپور رستمی  در دومین اجلاس شهرداران نواحی ۱۲۲ گانه شهرداری تهران گفت: این اجلاس در واقع یک حلقه بین مدیریت اجرایی شهری و بخش ستادی شهرداری تهران است که در این مدت توانستیم مشکلات بسیاری را از این طریق رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه زحمات شهرداران نواحی بر کسی پوشیده نیست، اظهارکرد: نظافت و چهره شهر گویای زحمات بی‌شائبه شهرداران نواحی است. از نگاه شهردار تهران و معاونان شهردار معطوف به عملکرد و وظایف شهرداران نواحی است.

رستمی با اشاره به لزوم تکریم شهروندان توسط شهرداران نواحی و مناطق گفت: شهرداران نواحی اولین سطح از مدیریت شهری هستند که به‌طور مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند. اصلی‌ترین چهره مسئولان شهری را شهرداران نواحی به شهروندان نشان می‌دهند. از این رو آنان معرف تمام شهر و مدیریت شهری هستند.

معاون امور مناطق شهرداری تهران با درخواست از شهرداران مناطق مبنی بر حضور و گشت زنی همراه با شهرداران نواحی در سطح شهر اظهارکرد: باید در آغاز روز شهری تمیز را در اختیار شهروندان قرار دهیم و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود که هماهنگی‌های لازم به‌موقع صورت گیرد.

به گزارش شهرنوشت، رستمی تاکید کرد: باید در خصوص حوادث طبیعی و غیرطبیعی آمادگی لازم را داشته باشیم. سال گذشته بسیاری از شهرهای کشور در سیل غافلگیر شدند اما شهرداری تهران به دلیل اقدامات به‌موقعی که انجام داده بود با مشکلی مواجه نشد. از شهرداران نواحی و مناطق درخواست دارم امسال هم با لایروبی به موقع انهار از به وجود آمدن چنین مشکلاتی پیشگیری کنند.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: