bazarnews

کد خبر: ۶۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

برای خرید تور دبی پرواز ماهان لازم است تا سه حرف از اول نام مبداء  و سه حرف از اول نام مقصد در قسمت جستجوی پرواز همراه با تاریخ رفت و برگشت به دقت کامل وارد شود. پس از مشخص نمودن نوع کلاس پروازی و تعداد مسافران، ماهان ایر لیست کاملی از پروازهای خارجی خود را به نمایش در می آورد در این زمان متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود در تاریخ مشخص شده ای تور دبی را انتخاب نمایند.

نکات مهم خرید تور دبی پرواز ماهان و رزرو هتل خارجی ارزان

 

خرید تور دبی پرواز ماهان

ماهان ایر از جمله مشهورترین شرکت هواپیمایی است که با داشتن ناوگان های هوایی ایرباس و بوئینگ در مدل های متنوع از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در اختیار ایرانیان عزیز قرار داده است. مقر اصلی ناوگان های هواپیمایی ماهان ایر فرودگاه امام خمینی در  تهران و فرودگاه مهرآباد در تهران می باشد. این شرکت هواپیمایی توانسته پروازهای متعددی را در طول هفته از تهران به مقصد دبی داشته باشد. اگر چه متقاضیان بیشماری تمایل به خرید تور دبی پرواز ماهان هستند اما ایرلاین های مختلف دیگری از تهران به فرودگاه های بین المللی دبی پرواز خواهند داشت. زیرا  دبی امروزه قلب تپنده کشورهای امارات متحده است و به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان همچنین بازارهای تجاری توانسته رونق خاصی را در میان سایر کشورها به خود اختصاص دهد. در واقع شهر دبی در کنار سواحل دریایی موقعیتی را به وجود آورده که در هر زمانی از سال پذیرای تعداد بیشماری مسافر از اقصی نقاط جهان خصوصا کشور ایران می باشد. اما شاید بتوان گفت بهترین زمان خرید تور دبی پرواز ماهان فصل زمستان است زیرا در چنین موقعیتی شرایط مساعدتری بر آب و هوایی دبی حاکم است. کاربران در ماهان ایر این امکان را دارند تا به صورت اینترنتی کارت پرواز ماهان را به دست آورند. البته در خرید تور دبی پرواز ماهان تهیه بلیط هواپیمایی و رزرو هتل خارجی ارزان بر عهده تامین کنندگان تور می باشد. گردشگران و مسافرانی که در خرید تور دبی پرواز ماهان ثبت نامی داشته باشند بدون شک در سفر به دبی بازدید و خریدی از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید خواهند داشت.

 

سفر به دبی

یکی از مهمترین و شناخته ترین کشورهای شیخ نشینی که جزء کشورهای امارات متحده عربی می باشد کشور دبی است. این کشور در بین سایر شهرهای جهان  به دلیل داشتن امکانات تفریحی و مناطق گردشگری در میان بسیاری از توریست ها جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. دبی از نظر جغرافیایی در موقعیتی دریایی قرار داشته که سبب شده آب و هوای گرم و مرطوبی شرایط جوی دبی را در بر بگیرد. در بیشتر اوقات دمای هوا بین  ۱۰ درجه تا ۴۰ درجه است. لذا فصل زمستان می تواند بهترین زمان برای خرید تور دبی پرواز ماهان باشد زیرا در این فصل از سال، دمای هوای دبی حدودا ۲۵ درجه بوده و شاید هم بارندگی هایی وجود داشته باشد. شهر دبی جاذبه های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است که از مهمترین آنها می توان برج خلیفه، موزه دبی، محله قدیمی بستکیه، خانه شیخ سعید معروف به آل مکتوم، مسجد جمیرا، آکواریوم دبی، روستای غواصی و برج العرب را نام برد.

 

چگونگی خرید تور دبی پرواز ماهان

برای رزرو و خرید تور دبی با بلیط هواپیما پس از وارد شدن به سامانه ماهان ایر و تکمیل نمودن اطلاعات درخواست شده کاربر لیست کاملی از پروازهای تهران _دبی در تاریخ های متنوع همراه با نوع کلاس پروازی و البته قیمت هر یک از پروازها را مشاهده خواهید نمود که متقاضیان این امکان را دارند تا بنا به سلیقه و بودجه خود در تاریخی که مورد نظر وی است توری از سفر به دبی را انتخاب نمایند. البته قبل از ثبت نام بهتر است نوع کلاس های هواپیمایی پرواز ماهان را شناخته و با خدمات دهی آن آشنا شوید تا در صحت و اطمینان کامل تور دبی را مقصد خود قرار دهید. به همین منظور  شرکت هواپیمایی ماهان از اسفند ماه سال ۹۶ شرایطی را برای مسافران به دبی مهیا ساخته تا کارت پرواز خود را به صورت اینترنتی از طریق موبایل و وب سایت به دست آورند.

نکات مهم خرید تور دبی پرواز ماهان و رزرو هتل خارجی ارزان

 

کلاس های پروازی ماهان در تور دبی

بیزینس کلاس و اکونومی کلاس از جمله نوع بلیط های سیستمی و چارتری ماهان ایر بوده که بسته به شرایط مشتری می توانند هر یک از نمونه ها در خرید تور دبی پرواز ماهان وجود داشته باشند. به طوری که صندلی ماهان ایر در  بیزینس کلاس بسیار خوش نشین تر و مجهزتر از صندلی های نوع اکونومی هستند و مسافرین در بیزینس کلاس خدمات بهتری را خواهند داشت پذیرایی به صورت متنوع در دفعات بیشتری انجام می گیرد. از نظر موقعیت هواپیما در قسمت جلوی هواپیما قرار دارند. اما صندلی های اکونومی در ماهان ایر حالت اتوبوسی دارند و پذیرایی نسبتا خوبی به صورت رایگان به مسافرین گرامی ارائه می گردد.

 

تهیه بلیط در خرید تور دبی پرواز ماهان

شرکت پروازی ماهان ایر به مقصد دبی در طول هفته پروازهای چارتری و همچنین پروازهایی با نرخ ثابت در لیست پروازهای خود قرار می دهد که متقاضیان می توانند بنا به صلاح داشت خود نمونه ای از پروازهای تهران _ دبی ماهان را انتخاب نموده و بنا به تهیه بلیط هواپیمایی اقدام نماید. برای انجام این کار کافیست در سامانه های وجود داشته از ایرلاین ماهان مسافرین مبداء و مقصد خود را وارد کرده سپس تاریخ رفت و برگشت را تعیین نمایند. در قسمت بعدی تعداد مسافران را مشخص نموده و کاربر یکی از فرودگاه های بین المللی دبی و فرودگاه آل مکتوم را درج نمایند  تا مسئولین تور دبی برای تهیه بلیط و همینطور رزرو هتل در یکی از هتل های مجلل و لوکس دبی اقدام نمایند. در واقع نکته مهم خرید تور دبی پرواز ماهان و رزرو هتل خارجی ارزان در اینجاست که مسافر در چه تاریخی قصد سفر به دبی را دارد. اگر در مناسبت ها و تعطیلات سفری به دبی را داشته باشد بدون شک قیمت ها در سطح بالایی قرار دارند اما اگر در فصل پاییز و زمستان مسافر سفر به دبی را انتخاب نموده است بدون شک خرید تور دبی پرواز ماهان و رزرو هتل خارجی به صورت ارزان خواهد بود.

 

رزرو هتل خارجی ارزان در تور دبی

دبی از جمله کشورهایی است که ایرانیان برای وارد شدن به خاک آن می بایست ویزای دبی را داشته باشند. پس بنابراین لازمه سفر به دبی با خرید تور دبی پرواز ماهان خریداری و رزرو بلیط هواپیما و رزرو یکی از هتل های وجود داشته در دبی است. اگر چه رزرو هتل و تهیه بلیط از جمله خدمات یک شرکت هواپیمایی می باشد اما در برخی موارد مسافر این اجازه را داشته تا در انتخاب هتل اقامتی خود در دبی نظراتی را وارد نماید. لذا در هنگام رزرو هتل متقاضیان می بایست به خدمات ارائه دهنده هتل، موقعیت جغرافیایی هتل، نزدیک بودن به ایستگاه ها مترو فرودگاه، مدیریت و پرسنل عالی، قیمت ارزان، سرویس دهی اتاق ها، دسترسی به مراکز خرید، نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری، دید داشتن به سواحل دریایی بی نظیر دبی و... توجه ویژه ای شود.

نکات مهم خرید تور دبی پرواز ماهان و رزرو هتل خارجی ارزان

 

مراکز خرید دبی

دبی در بردارنده مراکز خرید فراوانی است که نام و نشان آنها در سراسر جهان شناخته شده می باشد. امروزه گردشگران و مسافران بیشماری سعی داشته با پروازهای بین المللی ماهان ایر و استفاده بردن از خدمات این شرکت بزرگ هواپیمایی برای حضور داشتن در فستیوال های خرید سفری به دبی داشته باشند. به همین منظور با خرید تور دبی پرواز ماهان بازدیدی از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید وجود داشته در دبی مانند دبی مال، دبی مارینا مال، مرکز خرید امارات، دیره سیتی سنتره، مرکز خرید وافی سیتی، مرکز خرید ابن بطوطه و مرکز خرید برجمان امکان پذیر باشد.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: