bazarnews

کد خبر: ۶۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
بین آقایان کریمی و کاشانی که یکی گوینده خبر و دیگری گوینده رادیو بودند،اختلاف نظر شد که چه کسی این را اعلام کند.ما اینها را آشتی دادیم و به توافق رسیدیم که یک جمله را کریمی و یک جمله را کاشانی به صورت تلفیقی اعلام کنند.

گروه بورس،بانک و بیمه بازارنیوز: عبدالناصر همتی،رئیس کل بانک مرکزی، درباره اتفاقات مربوط به آزادسازی خرمشهر گفت:آن روز،روز بسیار خاصی بود.ما تقریبا نزدیک به ظهر فهمیدیم که شهر آزاد شده ولی نظر سردار رضایی و دیگر فرماندگان ارتش و سپاه این بود که تا این فتح تثبیت نشده،خبر اعلام نشود.زیرا تثبیت مهم تر از فتح است.به ما گفتند زمانیکه خبر قطعی شد به شما اطلاع می دهیم.

وی افزود: ما به دوستان گفتیم که آماده شوند تا این خبر را اعلام کنیم ولی گفتاند بعید است که زود تر از ساعت 3 بعد از ظهر بتوانیم اعلام کنیم.یک رستورانی بود نزدیک صدا و سیما که ما معمولا ناهار را آنجا می رفتیم.آنجا دیدم که مردم روحیه ندارند و همه خاکستری بودند.

او ادامه داد: بین آقایان کریمی و کاشانی که یکی گوینده خبر و دیگری گوینده رادیو بودند،اختلاف نظر شد که چه کسی این را اعلام کند.ما اینها را آشتی دادیم و به توافق رسیدیم که یک جمله را کریمی و یک جمله را کاشانی به صورت تلفیقی اعلام کنند.

همتی در پایان گفت: ساعت حدودا 5 بعد از ظهر بود که من جلسه ای در بیرون از سازمان داشتم.وقتی بیرون رفتم دیدم که مردم در خیابان بودند و شادی می کردند.آنجا به خودم گفتم که یک خبر خوب چقدر می تواند روحیه مردم را شاد کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: