bazarnews

کد خبر: ۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
وضعیت آب و هوای استان های کشور؛
طبق پیش بینی های هواشناسی امروز به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق ، پدیده باد و گرد و خاک در استان های کرمانشاه ، خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست .
بازار نیوز - طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر  و اوایل شب در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان ، شمال و شرق هرمزگان ابرناکی ، وزش باد بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می شود. جریانات، کاهش نسبی دما در سواحل شمالی رخ خواهد داد.

از صبح شنبه و طی یک شنبه با تقویت جریانات شمای ، کاهش  4 تا 7 درجه ای دما در نیمه شمالی و کاهش 6 تا 10 درجه ای دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می شود.

همچنین طی امروز به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق ، پدیده باد و گرد و خاک در استان های کرمانشاه ، خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست .

دمای هوا در روز های آینده خنک می شود
معصومه احمدی  کارشناس هواشناسی نیز در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در بخش هایی از جنوب کشور مثل هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلو چستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار های خفیف و باران همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود .

وی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از امروز شاهد کاهش دمای هوا هستیم و در روز های شنبه و یک شنبه این کاهش دما محسوس خواهد بود و دمای هوا بین 4 تا7  درجه  در نیمه شمالی کشور کاهش خواهد یافت.

این کارشناس هواشناسی در پایان دمای هوای تهران امروز را در گرم ترین ساعات 33 درجه سانتی گراد اعلام کرد.
 
پدیده گرد و خاک از عراق وارد می شود+جدول دمای هوا 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: