bazarnews

کد خبر: ۶۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
زن رمال که با ادعای غیب گویی و باطل کردن طلسم و جادو از مردم کلاهبرداری می‌کرد، این بار خودش در دام کلاهبرداران گرفتار شد.
این زن که مدتی قبل به اتهام کلاهبرداری از طریق رمالی به تحمل چهار سال حبس محکوم شده بود، قصد داشت با پرداخت 100 میلیون تومان به افرادی که مدعی بودند در دستگاه قضایی نفوذ دارند از تحمل مجازات حبس فرار کند اما نمی‌دانست که این افراد کلاهبرداران حرفه‌ای هستند که قصدشان فریب زن رمال بود.
 
مجید فرهمندزاده رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد در خصوص جزئیات این پرونده به میزان گفت: گزارشی مبنی بر کلاهبرداری از فردی که دارای پرونده قضایی و محکومیت بوده است، در دستور کار مأموران قرار گرفت و پیگیری‌ها برای دستگیری متهمان آغاز شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این 2 نفر در یک گاوداری در اطراف یزد با زن رمال قرار گذاشته و توافق کرده‌اند در ازای مبلغ توافق شده حکم حبس را ملغی کنند.
 
پس از آن رمال مبلغ 60 میلیون تومان به‌عنوان قسط اول به کلاهبرداران پرداخت می‌کند و منتظر ملغی شدن حکم خود می‌نشیند اما وقتی هیچ اتفاقی نمی افتد این بار کلاهبرداران حل کامل مشکل زن رمال را منوط بر دریافت 60 میلیون تومان دیگر عنوان  می کنند. اما افزایش مبلغ توافق شده و باز نشدن گره پرونده این زن باعث شد تا زن رمال متوجه کلاهبرداری این افراد شود و ماجرا را به دادگستری استان یزد گزارش کند. وی در ادامه افزود: در نهایت با هماهنگی دادگستری، زن رمال برای پرداخت قسط دوم قرار دیگری با کلاهبرداران در گاوداری گذاشت و پس از ورود کلاهبرداران به محل قرار هر دو نفر از سوی مأموران دستگیر شدند.رسیدگی به این پرونده در دادگستری یزد درجریان است.
اقتصادآنلاین
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: