bazarnews

کد خبر: ۶۱۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کلودیو مارکیزیو که اخیرا از فوتبال بازنشسته شده و فعلا به استراحت مشغول است، دو شب پیش شاهد یک اتفاق بسیار تلخ بود. او به همراه همسرش در منزل حضور داشت که 4 سارق مسلح وارد خانه شده و به ضرب و زور او را مجبور به دادن پول، اشیای گرانقیمت و جواهرات کردند. سارقین پس از رسیدن به هدف خود از محل گریختند. این سرقت از آن لحاظ عجیب بود که منزل مارکیزیو در یک محله‌ی امن و حفاظت شده واقع شده و این سرقت حیرت پلیس را برانگیخته است.

مارکیزیو پس از این اتفاق در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: « اگر وارد خانه کسی می شوی تا دزدی کنی تو یک مجرم هستی. اگر اسلحه را به سمت صورت یک زن نشانه می روی، تو یک ترسو و احمق هستی. بعد از همه این کارها چیزی که گیرت می آید، یک جوک احمقانه است، فرد بی ارزشی هستی. از همه تشکر می کنیم که کاری کردند تا ما احساس کنیم در خانه هستیم.»

در تحقیقات اولیه مشخص شده که سارقان با شرایط آشنا بوده اند و توانسته‌اند کد ورودی محل زندگی مارکیزیو را به درستی وارد کرده و وارد خانه شوند. این 4 سارق پس از دزدی توسط ماشینی که بیرون از خانه منتظر آنها بود از محل دور شدند. پلیس در حال بررسی دوربین های مداربسته برای تعیین هویت این افراد است.

برچسب ها: پلیس ، سرقت ، فوتبال
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن روی درب ورودی و حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنید که دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند نتونن وارد خونه بشن
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: