bazarnews

کد خبر: ۶۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
غلامعلی رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر اینکه هم اکنون، تمامی شبکه‌های برق تخریب شده در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازسازی شده است، گفت: هم اکنون، برق تمامی چادر‌ها و کمپ‌های اسکان اضطراری نیز برقرار شده و از این جهت هیچ خانوار بدون برق در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد.

وی با حضور در روستای ورنکش استان آذربایجان‌شرقی و وضعیت تامین برق اهالی مناطق زلزله‌زده، با اشاره به اینکه هم اکنون، خدمات‌رسانی به این مناطق به سه روش در حال انجام است، گفت: هم اکنون برق منازلی که آسیب ندیده برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر افزود: در مجاورت منازل تخریب‌شده نیز چادر‌های به منظور اسکان موقت خانواده‌های آسیب دیده نصب شده که برق مورد نیاز برای تمامی این چادر‌ها تامین شده است.
وی ادامه داد: برخی از اهالی نیز در کمپ‌های اسکان اضطراری مستقر شده‌اند که برق مورد نیاز کمپ‌های یاد شده هم تامین شده و از این جهت هیچ خانوار بدون برق در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد.
رخشانی‌مهر با تاکید بر اینکه هیچ گونه نگرانی در زمینه برق‌رسانی وجود ندارد، گفت: در تمامی روستا‌های آسیب‌دیده اکیپ‌های برق‌رسانی مستقر شده است.

برچسب ها: بازسازی ، برق ، زلزله ، شبکه برق
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: