bazarnews

کد خبر: ۶۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
«مصطفی رجبی مشهدی» ضمن اشاره به اینکه مقررات مربوطه به تمامی شرکت‌های برق و توزیع ابلاغ شده است، افزود: نرخ هر کیلووات ساعت برق مصرفی مراکز استخراج رمزارز‌ها ۹۶۵ تومان تعیین شده است.

وی اظهارداشت: نرخ مزبور در ماه های غیر گرم سال 480 تومان و در چهار ماه گرم سال یعنی از خرداد تا شهریورماه دو برابر متوسط قیمت صادراتی برق محاسبه می شود.
سخنگوی صنعت برق کشوربا تاکید بر اینکه طی 300 ساعت اوج مصرف در سال استفاده از شبکه برق برای مراکز استخراج رمزارزها ممنوع است، ادامه داد: به منظور تشویق مشترکان مربوطه تخفیف هایی هم در نظر گرفته شده است.
وی همچنین گفت: هزینه انشعاب عمومی برق از مشترکانی که رمزارز استخراج می کنند، دریافت نخواهد شد علاوه براین برای متقاضیانی که به صورت مجتمع و با ظرفیت بالا فعالیت کنند تا 20 درصد تخفیف در ولتاژ انتقال تعلق می گیرد.
رجبی مشهدی در پایان به رادیو اقتصاد یادآور شد: مشترکان مزبور درصورتی که از استخرهای داخلی استفاده کنند تا 15 درصد از تخفیف جداگانه و در مجموع تا 35 درصد مشمول تخفیف خواهند شد.
برنامه «روی خط اقتصاد» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 19 به مدت 55 دقیقه به تهیه کنندگی «سید وحید موسوی، حمیدرضا کجوری، مهدی شیار و مطهره مهرابی» با هدف تحلیل و بررسی مهمترین خبرهای اقتصادی ایران و جهان به منظور اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان بر روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز قرار می‌گیرد وعلاقه مندان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

برچسب ها: استخراج ، رمز ارز ، برق
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: