bazarnews

کد خبر: ۶۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کریستیانو در ادامه رقابتهای مقدماتی یورو 2020 برای رسیدن به گل شماره 100 ملی برای کشورش به لوکزامبورگ سفر می کند.

برنده پنج بار توپ طلا  که به زودی وارد 36 سالگی می شود در پیروزی 6-0 پرتغال مقابل لیتوانی روز پنج شنبه با یک هت تریک بی تابی خود را برای سه رقمی شدن در تعداد گلهای ملی نشان داد . او  تا بحال 98 گل برای پرتغال به ثمر رسانده و هنوز 11 گل تا رکورد افسانه ای علی دایی بهترین گلزن ملی ادوار فاصله دارد.


سرمربی پرتغال ، فرناندو سانتوس ، در گفتگوی مطبوعاتی قبل از بازی روز شنبه گفت: "امیدوارم رونالدو فردا (یکشنبه) بیشترین گل را بزند."


او که با 127 گل در حال حاضر بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و بالاتر از لئو مسی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست در تمامی رقابتهای رسمی بیش از 700 گل به ثمر رسانده و حالا امیدوار است در سایه این درخشش بازهم جایزه توپ طلا را در دستان خود بفشارد.


برد در مسابقه فردا برای پرتغال حیاتی است و این سه امتیاز کمک می کند تا در نبرد صعود به یورو 2020 از صربستان یک امتیاز پیش بیفتند درحالیکه اوکراین صدرنشین کار را تمام کرده است. اما مدافع عنوان قهرمانی یورو و برنده لیگ ملتهای یوفا اگر در مسیر خود به دست انداز بیفتد بازهم این شانس را خواهد داشت تا در یک پلی اف به یورو صعود کند .

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: