bazarnews

کد خبر: ۶۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
هواداران نفت مسجدسلیمان کری خوانی جالبی برای تیم های لیگ برتری در ورزشگاه آزادی انجام دادند.

تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه موفقیت های خود در لیگ برتر نوزدهم موفق شد در ورزشگاه آزادی نیز دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه یک بر صفر شاگردان گابریل کالدرون را شکست بدهد.


هواداران این تیم که از نتایج این فصل نفت با هدایت مهدی تارتار بسیار خوشحال هستند، روز گذشته کری خوانی جالبی برای تیم های لیگ برتری انجام دادند. اندک هوادارانی که برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه آزادی رفته بودند، همراه خود نوار هشدار که معمولا برای مکان های ناایمن به کار برده می شود به ورزشگاه بردند و با باز کردن این نوار به تیم های لیگ برتری بابت قدرتمندی تیم خود هشدار دادند. آنها نوار خطر را در سکوی میهمان باز کردند تا به این شکل برای پرسپولیس و سایر تیم ها کری بخوانند.

تصویری از کری خوانی خلاقانه تماشاگران نفت مسجد سلیمان
نفت مسجدسلیمان که همواره یکی از تیم های پایین جدولی فوتبال ایران بوده، امسال با سرمربیگری مهدی تارتار روزهای متفاوتی را تجربه می کند. این تیم با گذشت 11 هفته از رقابت های لیگ و دو هفته از جام حذفی هیچ شکستی را تجربه نکرده و اکنون ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با کسب 17 امتیاز و به واسطه گل زده کمتر نسبت به تراکتور در رده ششم لیگ برتر قرار گرفته است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: