bazarnews

کد خبر: ۶۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
در اتفاقی عجیب تمام نظرات کاربران از سایت محصولات اپل حذف شده است و دیگر نمایش داده نمی‌شود.

یکی از مسائلی که می‌تواند یک شرکت را در روند پیشرفت و بهبود قرار دهد توجه آن به نظرات و انتقادات کاربران است. مطمئنا مطالب مهمی در داخل آن‌ها یافت می‌شود که شاید خود توسعه‌دهندگان تاکنون متوجه آن‌ها نشده باشند. اپل همیشه یکی از شرکت‌هایی بوده است که به نظرات کاربران خود توجه می‌کند، اما به تازگی مسئله‌ای پیش آمده که کمی نظر ما را درباره این کمپانی تغییر می‌دهد.

اقدام جدید اپل در سایت خود برای جلوگیری از انتشار نظرات کاربران

به تازگی یکی از کاربران اپل متوجه شده است که این شرکت تب "ارزیابی و بررسی" را از تمام محصولات خود حذف کرده است. این بخش از تمام محصولات موجود در سایت‌های آمریکا، انگلیس و استرالیا حذف شده است. این ممکن است این معنا را بدهد که حذف شدن بخش ارزیابی واقعا عمدی بوده است.

با استفاده از نسخه‌های بایگانی شده در وب سایت اپل، مشخص شد که این تغییر در تاریخ ۱۷ نوامبر، یعنی دو روز پس از عرضه MacBook Pro جدید ۱۶ اینچی اپل عملی شده است. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا این مسئله یک تصادف است یا یک اقدام عمدی که از سوی خود اپل صورت گرفته است..

نظرات کاربران یکی از بخش‌هایی است که به نوعی می‌توان آن را مکانی با نظرات صریح و شفاف درباره‌ی محصولات دانست. این قسمت این امکان را به مشتریان می‌دهد که نقاط ضعف و قوتی که دیگر کاربران از یک محصول هنگام استفاده متوجه شده‌اند را متوجه شوند. این مسئله باعث می‌شود بتوانند بهتر و با اطمینان بیشتری محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. اکنون که دیگر این بخش در کشور‌های بزرگی مثل انگلیس به طور کامل حذف شده است باید دید این مسئله چه پیامی را به مشتریان می‌رساند؟

ممکن است دلیل این کار اپل جلوگیری از پایین آمدن رتبه بعضی از محصولات این شرکت به دلیل وجود انتقاد‌های بسیار منفی عده‌ای باشد که از محصولات اپل متنفر هستند. به تازگی برنامه تلوزیونی به نام The morning Show که در واقع سریال اورجینال اپل است از سوی کاربرانی که از محصولات اپل متنفر هستند نظرات منفی بسیاری گرفته است.

برچسب ها: اپل ، آیفون ، آیفون گران شد
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: