bazarnews

کد خبر: ۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
پای درد دل تولیدکنندگان لوازم خانگی؛
با وجود گذشت حدود دو سال، از ممنوعیت واردات لوازم خانگی، مشاهدات میدانی و صحبتهای مسئولین مربوطه، خبر از تعداد زیاد لوازم خانگی قاچاق، در بازار می دهد. این مسئله حتی صدای تولید کنندگان داخلی را هم در آورده است.

در هفته گذشته که نمایشگاه لوازم خانگی در تهران برگزار شد، تولید کنندگان داخلی اقدام به ارائه محصولات خود از جمله یخچال، ماشین لباسشوئی و اجاق گاز در این نمایشگاه کردند.

 

در این بین، مدیر دو شرکت، ضمن مصاحبه با خبرنگار بازارنیوز، از مشکلات و گلایه های خود گفتند. قاچاق لوازم خانگی، کمبود نقدینگی و تغییر مکرر قوانین این حوزه، از مشکلاتی بود که مدیران شرکت ها، به آن دامن زدند.

 


بیشتر بخوانید: گلایه و انتقاد دهقانی نیا از تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی/یکی از مشکلات حوزه لوازم خانگی، اجرایی نشدن سامانه جامع گارانتی توسط سازمان حمایت، است


گفتنی است، دو سال است که واردات لوازم خانگی به دستور مراجع ذی صلاح، ممنوع شده است. البته کولر گازی و ماشین ظرفشوئی از این قاعده مستثنی هستند.

همچنین با وجود گذشت حدود دو سال، از ممنوعیت واردات لوازم خانگی، مشاهدات میدانی و صحبتهای مسئولین مربوطه، خبر از تعداد زیاد لوازم خانگی قاچاق، در بازار می دهد.

 


بیشتر بخوانید: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا : به زودی با عرضه کنندگان لوازم خانگی قاچاق، برخورد خواهد شد


 

شایان ذکر است، حبیب الله انصاری رئیس انجمن لوازم خانگی کشور در فروردین ماه امسال، اظهار داشت: واردات لوازم خانگی خارجی از ابتدای سال ۹۸ باید ممنوع شود چراکه کیفیت لوازم خانگی که در داخل تولید می شود مطلوب بوده و جواب گوی نیاز بازار است.

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: