bazarnews

کد خبر: ۶۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
یک استاد دانشگاه مطرح کرد؛
وحید شقاقی شهری گفت : مگر می توان از ذینفعان، مالیات گرفت؟ نیست و نابودت می کنند. گردش مالی برخی شرکتها، هزاران هزار میلیارد تومان است. منِ استاد دانشگاه، اگر زیاد حرف بزنم، نابودم می کنند. وزیر را هم نابود می کنند. مگر شوخی است؟

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : وحید شقاقی شهری استاد دانشگاه خوارزمی در مورد علت عدم وجود عزم کافی در دولت برای مقابله با فرار مالیاتی و همچنین جلوگیری از برخی معافیتهای مالیاتی گفت : ذینفعان بزرگی در بحث مالیات وجود دارند. در این حوزه با اعداد بسیار کلانی طرف هستیم.

وی با اشاره به این که هفتاد درصد سپرده های بانکی در اختیار یک درصد اشخاص حقیقی و حقوقی است، گفت : مگر می توان از این افراد مالیات گرفت؟ نیست و نابودت می کنند. گردش مالی برخی شرکتها، هزاران هزار میلیارد تومان است. منِ استاد دانشگاه، اگر زیاد حرف بزنم، نابودم می کنند. وزیر را هم نابود می کنند. مگر شوخی است؟

این استاد دانشگاه افزود : بحث منافع هزار تومان و ده میلیارد و صد میلیاردی نیست. این منافع هزاران هزار میلیارد تومان است. در کشوری که با 100 هزار تومان آدم می کشند، از بین بردن یک استاد دانشگاه معترض به این ذینفعان، کار سختی نیست. 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: