bazarnews

کد خبر: ۶۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
علی فتح الله‌زاده : از صحبت‌های شب گذشته انصاری‌فرد تعجب کردم. به اعتقاد من مشکل پرسپولیس بیشتر کالدرون است که مدام در مورد تیم‌های دیگر حرف می‌زند و برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند. همه دیدند که در بازی استقلال برابر سپاهان چطور داوری علیه استقلال بود و این اشتباهات در چند بازی علیه تیم ما صورت گرفته است. اگر انصاری‌فرد می‌گوید نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، پس ما باید چه بگوییم؟ 

علی فتح الله‌زاده در خصوص اتفاقات پیرامون تیم محبوبش گفت: اشتباهات داوری و اتفاقاتی که در فوتبال ما رقم می‌خورد بیشتر نشان می‌دهد که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. ما باید قبول کنیم بعضی از نتایج در خارج از زمین رقم می‌خورد و بهتر است در پایان فصل محاسبه کنند کدام تیم‌ها بیشتر از اشتباهات داوری ضرر کردند. در این سال‌ها چقدر علیه استقلال سوت زدند و تصمیم گرفتند و اگر تیمی مظلوم واقع شده باشد، استقلال است.

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: تیمی که استراماچونی ساخته باعث شده تا دوست و دشمن همه از بازی‌هایش لذت ببرند و به اعتقاد من هر تیمی که جلوی استقلال قرار بگیرد، قربانی قدرت تیم استراماچونی می‌شود و همین مسئله باعث شده تا خیلی تیم‌ها از استقلال بترسند.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص این که برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه می‌رود گفت: چون بازی استقلال و شهرخودرو حساس است و حضور من در ورزشگاه ممکن است ایجاد مشکل کند، برای این بازی به استادیوم نمی‌روم اما از همه هواداران می‌خواهم به ورزشگاه رفته و از استقلال حمایت کنند. با این حال در اولین فرصت و با هماهنگی مدیرعامل و هیات مدیره استقلال به ورزشگاه می‌روم تا از تیم حمایت کنم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: