bazarnews

کد خبر: ۶۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
معاون حسابرسی اداره امور مالیاتی تهران گفت: بنده که می روم در هتل ایکس منطقه آزاد که کمتر از هتل های چندستاره تهران هم نیست، چرا بابت خدماتی که در این هتل به من می شود، مالیات ندهم ولی آن فردی که در تهران است بدهد؟

گروه بازرگانی بازارنیوز: محسن ابراهیمی معاون حسابرسی اداره امور مالیاتی تهران، طی نشستی که در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع معافیت مالیاتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، گفت: منطقه آزاد کیش وقتی راه افتاد، هتلش موتور برق داشت و روزی 6 ساعت کار می کرد. همان هتل شایان که از زمان شاه بود، موتور برق داشت. از آن موقع گفتند برای آنکه مردم بیایند و سرمایه گذاران هتل بسازند باید یک منفعتی ایراد کنیم. مثلا هرکس اینجا جنس بخرد، نصف قیمت است. کنترل نکردی و بحث دلال ها پیش آمد. دلال می رفت و آدمها را با خودش می برد. و می گفت بیاید اینجا دو سه روزی دور بزنید، بسته کالا را می دهم و از گمرک رد کنید.

 

چرا در تهران مالیات بدهند ولی در منطقه آزاد نه؟

وی در ادامه افزود: «بنده که می روم در هتل ایکس منطقه آزاد که کمتر از هتل های چندستاره تهران هم نیست، چرا بابت خدماتی که در این هتل به من می شود، مالیات ندهم ولی آن فردی که در تهران است بدهد؟ چرا این چرخه کامل نیست؟»

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: