bazarnews

کد خبر: ۶۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
ابراهیمی گفت: بسیاری از افراد را تحت عنوان آمایش سرزمین، در مناطق ساحلی گذاشتیم، این ها به کسی که سال هاست جنس از دبی می آورد، مجوز قاچاق داده اند و شما می توانستی سالی دوبار جنست را از جایی رد کنی و عوارض گمرک ندهی.

گروه بازرگانی بازارنیوز: ابراهیمی طی نشستی که در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع معافیت مالیات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، گفت: امروز در منطقه ویژه اقتصادی با انواع و اقسام دلالی، قاچاق و ورق جعل کردن، جنس آن جا می رود و بعد وارد سرزمین اصلی می شود. بسیاری از افراد را تحت عنوان آمایش سرزمین، در مناطق ساحلی گذاشتیم، این ها به کسی که سال هاست جنس از دبی می آورد، مجوز قاچاق داده اند و شما می توانستی سالی دوبار جنست را از جایی رد کنی و عوارض گمرک ندهی.

 

حتی پیچ و مهره از بیرون می آمد، کدام تولید؟

وی با اشاره به کارخانه مزدا که در سیرجان مشغول فعالیت بود، افزود: کارخانه مزدا تا سالهای سال کارش این بود که در سیرجان قطعات را به صورت مجزا می آورد و به هم وصل می کرد. چه تولیدی؟ شما حتی لاستیکش را از خارج می آوردی و وصل می کردی، در حالیکه خودمان کارخانه تولید لاستیک داریم. یعنی جنس رنگ شده، حتی پیچ و مهره اش از بیرون می آمد، وصل می شد و اسمش می شد تولید در منطقه ویژه اقتصادی، کدام تولید در منطقه ویژه؟

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: