bazarnews

کد خبر: ۶۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
معاون حسابرسی اداره مالیات تهران گفت: من یک روز در عباس آباد وقتی درباره کارت‌های بازرگانی غیر مجاز حرف زدم، بیست سی نفر از تولید کننده‌ها بلند شدند که مرا بزنند و به استاندار گفتند به او بگو برود بیرون و استاندار مرا انداخت بیرون.
گروه بازرگانی بازارنیوز: محسن ابراهیمی معاون حسابرسی اداره مالیات تهران گفت: چرا تولید کننده در مجلس داد می‌زند که این قانون مالیات بر ارزش افزوده درست نیست؟ چون آن تولید کننده برای خرید به دنبال یک آدم مجوز دار است، ولی آن مجوزدار پیدا نمی‌شود، چون نمی‌خواهد مالیات بدهد. به جایش دلال هست. مثلا اگر پتروشیمی به من جنس نفروشد، اجباراً به بورس می‌روم. ولی من آن جا مشکلات وزارت بازرگانی را دارم و به ناچار به سمت دلال می‌روم. ولی دلال ثبت نام نکرده و باید مالیات بدهد. به او می‌گویم چه کار کنم؟ می‌گوید به نام یک کپر نشین گوسفند دار که کارت بازرگانی دارد، به نامت فاکتور صادر می‌کنم.
 
 
این مسائل ربطی به مجری ندارد

وی افزود: وقتی آن متخلف به سازمان امور مالیاتی می‌آید شاکی می‌شود و می‌گوید شما هم از این سو و هم از آن سو از من مالیات می‌گیرید. 2 برابر از من مالیات می‌گیرید. شما خودت رفتارت غیر حرفه‌ای بود که اینطور شد، ربطی به مجری ندارد.
 
 
می خواستند مرا بزنند!

وی در ادامه با ذکر خاطره ای در این زمینه اظهار داشت: من یک روز در عباس آباد وقتی این حرف‌ها را زدم، بیست سی نفر از تولید کننده‌ها بلند شدند که مرا بزنند و به استاندار گفتند به او بگو برود بیرون و استاندار مرا انداخت بیرون.
 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: