bazarnews

کد خبر: ۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد:
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از کشف و ضبط محموله لوازم خانگی تقلبی و قاچاق با ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در شهرری خبر داد.
بازار نیوز -  سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام این خبر گفت: با اعلام گزارش تخلف از سوی اتاق اصناف درباره وجود یک انبار مشکوک به قاچاق، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، گمرک، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نیروی انتظامی در محل گزارش شده حضور یافتند.
 
وی افزود: با بازرسی های انجام شده از این انبار؛ بیش از 100 میلیارد ریال لوازم خانگی تقلبی و قاچاق کشف و ضبط شد.
 
به گفته وی، این محموله شامل لوازم خانگی خارجی قاچاق و لوازم خانگی ایرانی است که برچسب خارجی دارند و سودجویان با تقلب قصد فروش این کالاها به عنوان کالای خارجی را داشتند.
 
شایان ذکر است، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی روز گذشته (سه شنبه 6 مهرماه) در جلسه هماهنگی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به برگزاری «طرح مبارزه با قاچاق در سطح عرضه به ویژه لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی و دارویی» گفت: مبارزه با قاچاق در سطح عرضه و مبادی ورودی باید به صورت همزمان صورت گیرد تا به نتیجه بهتری حاصل شود.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: