bazarnews

کد خبر: ۶۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
به نظر می‌آید بازارها، شبیه به زمستان، روز‌های سردی را پشت سر می‌گذارند و میزان رشد آن‌ها در هفته منتهی به دی ماه، بسیار کم بوده است.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: بازارنیوز اول هر هفته با ارائه خبری در زمینه وضعیت بازارها، به بررسی بازارهای سرمایه، سکه و دلار می پردازد. 

 

عبور شاخص از 360 هزار واحد

شاخص بورس که در اول هفته 354 هزار واحد را تجربه کرده بود، در اواسط هفته ، ورود به کانال 360 هزار واحد را تجربه کرد و نهایتا در آخرین روز بورسی هفته، در 361 هزار واحد بسته شد. فصل سرما و فروش خوب شرکت های پتروشیمی می تواند نوید آن را بدهد که روزهای خوب بورس قرار است دوباره برگردد.

 

سکه در مسیر تثبیت

در بازار طلا شرایط به گونه دیگری بود. سکه تمام بهار آزادی که در هفته آخر آذرماه قریب به 2 درصد افت ارزش داشت، در هفته منتهی به دی ماه، شرایط پایداری را تجربه کرد و فقط 2 هزار تومان گران شد و به قیمت 4 میلیون و 568 هزار تومان رسید.

 

رکود در معاملات ارز

اما در بازار ارز، ارزش دلار با رشد بسیار نامحسوسی در قیمت 12970 تومان باقی ماند. تثبیت قیمت دلار و رکود حجم معاملات آن در هفته گذشته که تعطیلات کریسمس را هم به همراه داشت، نشان می دهد که بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز موفق عمل کرده و عملاً نوسان گیران این بازار، دیگر امیدی به رشد زودهنگام آن ندارند.

برچسب ها: بورس ، سکه ، طلا ، دلار ، ارز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: