bazarnews

کد خبر: ۶۳۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کمپینی برای انعکاس درد مردم؛ شنیده می‌شوید / ۱۰
پایگاه خبری تحلیلی بازارنیوز چند روز پیش کمپینی مردمی را راه اندازی کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

پایگاه خبری تحلیلی بازارنیوز چند روز پیش کمپینی مردمی را جهت رساندن صدای گلایه مردم به مسئولین راه اندازی کرد. در این کمپین تلاش شده دردهای ساکنین مناطق آزاد جمع آوری و نشر داده شود. در همین راستا خیل کثیری از هموطنان گلایه مند، از شب راه اندازی کمپین، با ارسال ویدئو به این پایگاه خبری تحلیلی، ما را در به سرانجام رساندن این مهم یاری کردند.

مخالفت مردم با الحاق بخش هایی از خوی به منطقه آزاد ماکو، از مواردی است که مدتهاست از سوی مردم ساکن آن منطقه به طور جدی پیگیری می شود. گفتنی است مساحت منطقه آزاد ماکو در حال حاضر 500 هزار هکتار است که 12 برابر میانگین مساحت مناطق آزاد دنیا تخمین زده می شود. 

پایگاه خبری تحلیلی بازارنیوز در نظر دارد با انتشار ویدئوها، بر آلام و زخم های مردم مرهمی باشد. فلذا ضمن دعوت شما به مشاهده دهمین ویدئو ارسالی، تقاضا داریم ویدئو های خود را با هشتگ #مناطق_آزاد و #منطقه_آزاد منتشر کنید و یا از طریق اینستاگرام، تلگرام و بخش تماس با ما سایت، با ما در میان بگذارید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
1
کل ایران و یه دفعه منطقه ازادش کنین خلاص'این چه باند بازیکه که شما راه انداختین. نمایندگان تبریز بااین کار زشتشون باعث بدبختی مناطق دیگه هم میشوند 'متاطق ازاد نهایتش میشه یه هکتار نه کل استان 'نمایندگان تبریز دارن قلدر بازی در میارن.و فک میکنند خیلی زرنگند ' تو چنس بازی و حق کشی البته زرنگند 'ولی دیگه نمیتونن کل کشور تسخیر کنند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: