bazarnews

کد خبر: ۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
حضور نعمت‌زاده در کمیسیون صنایع مجلس
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و به چهار سوال نمایندگان پاسخ داد که نمایندگان از پاسخ های وی به دو سوال قانع شدند و دو سوال نیز برای بررسی بیشتر به جلسه علنی مجلس ارجاع شد.
بازار نیوز - سعید باستانی با اشاره به جلسه امروز -سه شنبه- کمیسیون صنایع مجلس افزود: در این جلسه محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سوال برخی از نمایندگان حضور یافت که در پایان یکی از نمایندگان سوال کننده قانع شد و سوال یکی دیگر از نمایندگان به دلیل قانع نشدن به جلسه علنی مجلس ارجاع شد.
 
وی اظهار داشت: نمایندگان امروز در مورد تعلل وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نحوه مدیریت شرکت مس ایران از نعمت زاده سوال کردند.
وی در مورد تعلل در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: آئین نامه های لازم برای اجرایی شدن این قانون در حال تدوین است و به زودی انجام می شود وی در این راستا قول تسریع داد.
 
باستانی افزود: نعمت زاده در مورد نحوه مدیریت شرکت مس ایران گفت در این زمینه جلسه ای را با مدیران این شرکت خواهد گذاشت تا در مورد موضوعات مالی مطرح شده در این شرکت شفاف سازی لازم صورت گیرد.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد: نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر در مورد این دو سوال قانع شدند.
 
وی اضافه کرد: یکی از نمایندگان در مورد لایحه شرح وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عدم اخذ مجوز شرکت های زنجیره ای کوروش از نعمت زاده پرسید که پاسخ های نعمت زاده برای وی قانع کنننده بود.
 
وی تصریح کرد: امروز بنا بود وزیر ارتباطات نیز برای پاسخ به سوال یک نماینده در کمیسیون حضور یابد ولی به دلیل انصراف نماینده سوال کننده، واعظی در کمیسیون حضور نیافت.
 ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: