bazarnews

کد خبر: ۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
چیت چیان:
چیت چیان وزیر نیرو در مراسم دومین یادواره شهید دکتر حسن عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق گفت: حدود 95 درصد نیاز کشور در صنعت آب و برق توسط صنعتگران ایرانی تأمین می‌شود.
بازار نیوز - وزیر نیرو گفت: برای ارائه بهترین خدمات به مردم باید به دانش و علم روز دنیا مجهز می‌شویم، همانطور که در طول بیش از سه دهه اخیر کارهای بزرگی در عرصه سدسازی و برق انجام شده و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

حمید چیت‌چیان در مراسم دومین یادواره شهید دکتر حسن عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق اظهار داشت: اثرگذاری مستقیم صنعت آب و برق بر روی بخش کشاورزی و صنعت بسیار مهم و پررنگ است و در واقع این بخش بر روی تمامی خدمات رفاهی جامعه اثر جدی دارد و لحظه‌ای توقف آن برای مردم کاملا مشهود خواهد بود.

وی افزود: برای ارائه بهترین خدمات به مردم باید به دانش و علم روز دنیا مجهز می‌شویم، همانطور که در طول بیش از سه دهه اخیر کارهای بزرگی در عرصه سدسازی و برق انجام شده و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

وزیر نیرو با بیان اینکه "حدود 95 درصد نیاز کشور در صنعت آب و برق توسط صنعتگران ایرانی تامین می‌شود"، گفت: هدف وزارت نیرو خدمات رسانی به مردم بدون لحظه‌ای وقفه است.

چیت‌چیان خطاب به فرزندان شهدای حاضر در این یادواره گفت: دوران همرزمان پدران شما در مسئولیت‌های مختلف سپری شده است و این مسئولیت‌ها به شما سپرده خواهد شد. بسیار خرسندیم که شما به عنوان بهترین کارشناسان و مدیران این صنعت باشید و دیگران نیز شما را به عنوان بهترین نفرات به خاطر داشته باشند.

وی ادامه داد: آنچه که همه ما را در زمان سختی نجات خواهد داد کلام خدا و معصومان است که باید در عمل آن را نشان دهیم، ما همه نیازمند تذکر اخلاقی هستیم و مبادا گرفتارهای روزمره این تفکر را ایجاد کند که آنچه به عنوان واجبات عمل می‌کنیم کافی است.

وزیر نیرو با بیان اینکه "کسانی که برای ساخت پل اروند رود در زمان جنگ مشغول به فعالیت بودند بعدها نیز در میدان اقتصادی تجربیات خود را بعد از جنگ پیاده کردند"، گفت: ایران با پشتوانه دانش، ایمان و اخلاص موفقیت‌های بزرگی را تاکنون کسب کرده است.

وی افزود: وزارت نیرو این توفیق را دارد که 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده و قریب به هزار و 400 نفر از فرزندان شهدا نیز در این صنعت حضور داشته و مشفول به فعالیت هستند و امروزه نیز بسیاری از مدیران این صنعت نیز کسانی هستند که در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس در میدان‌های رشادت ایثار و فداکاری داشته‌اند.

این عضو کابینه دولت خاطرنشان کرد: ما باید به یاد شهدا و استمداد از آن‌ها، مسئولیت بزرگی که برای تأمین آب و برق کشور بر دوش ما گذاشته شده را به خوبی به انجام برسانیم.
برچسب ها: بازار ، بازارنیوز ، آب ، برق ، bazarnews
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: