bazarnews

کد خبر: ۶۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان اصلح به مجلس بفرستیم، گفت: فردی که در تبلیغات انتخابات ولخرجی می‌کند نماینده نیست بلکه فقط یک سرمایه‌گذار است.

اسدالله بادامچیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و آغاز چهل و یکمین بهار آزادی بدون شاه و با ادای احترام به روح مطهر شهید سلیمانی و یاران شهیدش و همه شهدای حزب مؤتلفه اسلامی از آغاز انقلاب تا کنون، اظهار داشت: از اینکه در حزبی فعالیت می‌کنیم که پایه‌گذار آن امام (ره) است، خداوند را شکرگزاریم، این حزب با آغاز انقلاب شروع شد و با گذر از کوران حوادث طی حدود ۶۰ سال توانسته است، استوار بماند و مورد عنایت امام راحل (ره (مقام معظم رهبری علما و مراجع تقلید قرار داشته باشد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب در پاک دستی سرآمد و زبانزد است، افزود: مؤتلفه در جریانات مختلف انقلاب تا حد بضاعت به وظایفش عمل کرده است و اکنون هم خود را برای گام دوم انقلاب آماده می‌کند تا گام دوم انقلاب بتواند قوی‌تر و بهتر از گام اول طی شود. خداوند را برای حکومت اسلامی باید شکرگزار باشیم، چون جریان شیعه در طول این هزار و ۴۰۰ سالی که از غیبت امام زمان (عج) گذشته است در حسرت تشکیل حکومت اسلامی بود و اکنون زیر ولایت نایب بر حق حضرت شاهد وجود چنین حکومتی هستیم.

بادامچیان با اشاره به اینکه پس از فقدان دبیرکل فقید حزب مرحوم حبیبی تمام تلاش خود را معطوف به حرکت رو به پیشرفت این حزب متوجه کردیم، گفت: این حزب اکنون به عنوان یک محور در بین نیرو‌های انقلابی قرار دارد و مراجع و علما با صراحت عرض کردند به مؤتلفه امیدواریم، به نحوی که دشمنان نیز اذعان کردند برای این حزب احترام ویژه‌ای قائل هستیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقامات مسئول در وزارت خارجه که صراحتاً گفتند این حزب در دنیا شناخته شده است و از ایران تنها حزب قوی را مؤتلفه می‌شناسند، ادامه داد: این حزب روابط خوبی با احزاب چین، کره شمالی و احزاب کشور‌های اسلامی و غیراسلامی برقرار کرده است و به اذان همگان این حزب اهل زد و بند نیست، حرف نظام را می‌زند و در مواضع خود اهل افراط و تفریط نیست.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به برنامه‌های نوین مؤتلفه به اجلاس منطقه‌ای این حزب اشاره کرد و افزود: همه این امور برای مؤثر بودن در مدیریت کشور است و همانطور که قبل از انقلاب تنها حزب مقابل رژیم بودیم، اکنون در طول این ۴۱ سال با همه دولت‌ها تعامل داشتیم و دولت قوی مؤتلفه دولت شهید رجایی است و تنها دولتی است که شهادت نصیب مدیران آن شد و همچنان محبوب است.

وظایف حزب موتلفه در استان‌ها

وی در ادامه وظایف حزب در استان‌ها را در سه مورد دانست و گفت: یک ایجاد تشکیلات حزب الهی در استان‌ها وظیفه اول است و حتی شهید بهشتی معتقد بود اگر حزبی الهی، مردمی و قوی در کشور شکل بگیرد مشکلات حل می‌شود. مردم نیز از جریانات چپ و راست خسته‌اند و به تنگ آمده‌اند، دنبال دعوای جناحی نیستند و می‌خواهند افراد پاک و سالم مدیریت کشور را در دست بگیرند.

بادامچیان تأکید کرد: این حزب پاک‌ترین انسان‌ها را دارد و نمونه آن حبیب الله عسگراولادی بود که با در اختیار داشتن میلیارد‌ها تومان به مال دنیا بی‌اعتنا بود، انسان‌های الهی این گونه هستند و از ایشان ده‌ها خاطره به یاد دارم که ذره‌ای به امانت نزدش خیانت نمی‌کرد و به دنیا بی‌اعتنا بود و حتی مرحوم حبیبی زمانی که فوت کرد، خودروی شخصی نداشت، این را بگذارید در کنار برخی افراد که حقوق نجومی می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین شهید گام اول انقلاب شهید امانی بود و در گام دوم انقلاب نیز مؤتلفه اولین شهید را تقدیم انقلاب کرد که شهید لیله القدر شهید خرسند بود، اضافه کرد: وظیفه دوم حزب در استان برنامه‌ریزی مدیریت استان بوده باید تا جایی که مربوط به بخش غیردولتی است در راستای اداره استان گام بردارد و موضوع سوم در بین مردم باشد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه مصادیق درون مردم را مطرح کرد و گفت: به عنوان مثال در جریان سیل اخیر پا به پای اقشار دیگر جامعه حزب در استان باید امدادرسانی کند و در جریان زلزله کرمانشاه دبیر مؤتلفه در این استان بلافاصله در یک روستای سنی نشین حضور پیدا کرد و با کمک اصناف و خیران شروع به ساخت و ساز در این روستا کردند.

وی ادامه داد: اخیراً در جلسه واحد خواهران حزب مطرح شد که ۵۰۰ میلیون تومان برای سیل سیستان و بلوچستان کمک جمع‌آری شد به مردم یمن با جمع‌آوری پول کمک‌رسانی کردیم و مؤتلفه درون مردم باید حاضر باشد تا مردم وجود این حزب را حس کنند.

مجلس دهم خوب عمل نکرد

بادامچیان به اشاره به مسأله انتخابات در کشور ادامه داد: انتخابات بزنگاه فعالیت در کشور است و ما جز به انتخابات نمی‌توانیم تحول عظیمی را در کشور ایجاد کنیم و با تأسف این مجلس با اینکه در مواردی اثربخش بوده، اما در مجموع خوب عمل نکرد و، چون مقام معظم رهبری برای تشکیل تمدن نوین اسلامی یعنی کشور مرفه و متدین و با اخلاق از طریق تحقق گام دوم انقلاب مصمم هستند، بنابراین برای شکل‌گیری یک مجلس قوی باید فعالیت کنیم.

وی تصریح کرد: باید برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات فعالیت کرد تا مجلسی قوی و بازوی مقام معظم رهبری شکل بگیرد، در این صورت معظم له شاد می‌شوند و در صورت شادی ایشان قلب امام زمان (عج) خوشحال می‌شود و در صورت شادی حضرت و نائبشان زندگی ما را پربرکت می‌شود بنابراین باید جدی در این انتخابات حضور داشته باشیم و کار کنیم.

وی ادامه داد: نماینده‌ای که در تبلیغات انتخابات ولخرجی می‌کند این نماینده نیست تنها یک فرد سرمایه‌گذار است، هزینه می‌کند که به محض وارد شدن در مجلس پول صرف شده را به دست بیاورد و، چون حقوق نمایندگی کفاف نمی‌دهد، با زد و بند سود پول خود را در می‌آورد.

 

مهر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: