bazarnews

کد خبر: ۶۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
دونالد ترامپ طی پیامی توییتری نسبت به ناهماهنگی‌ها در اعلام آرا در آیووا واکنش نشان داد و دموکرات‌ها را مورد تمسخر قرار داد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری درباره تاخیر در اعلام آراء انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در ایالت آیووا واکنش نشان داد و طی جمله تمسخرآمیز نوشت: «آن‌ها باید به خاطر این اتفاق روسیه را متهم کنند.»

وی در ادامه نوشت: «وقتی که آن‌ها نمی‌توانند به‌درستی آراء را شمارش کنند، چگونه می‌خواهند طرح‌هایی در حوزه سلامت را در آمریکا اجرایی کنند؟»

ترامپ پیش‌تر نیز دموکرات‌ها را به دلیل تاخیر در اعلام نتایج انتخابات درون حزبی ایالت آیووا مورد تمسخر قرار داده بود.

گفتنی است، آسوشیتدس‌پرس روز گذشته (پنچ‌شنبه) اعلام کرد که به دلیل ناهماهنگی‌ها در شمارش آراء همچنان نمی‌تواند به طور قطعی برنده انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در آیووا را اعلام کند.

تام پرز، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا روز گذشته در پی افشای وجود خطا‌های متعدد در نتایج انتخابات درون حزبی برای معرفی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت آیووا از مسئولان این ایالت خواست نتایج اعلام‌شده را فورا بازبینی کنند.

در نهایت حزب دموکرات آیووا اعلام کرد با شمارش کامل آرای حوزه‌های انتخابی این حزب در ایالت آیووا آمریکا برای معرفی فرد منتخب دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، مشخص شد پت بوتجج با اختلاف بسیار کمی برنی سندرز را شکست داد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: