bazarnews

کد خبر: ۶۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
وضعیت بازارها در هفته گذشته؛
در هفته گذشته، در بازار طلا، ارزش سکه بهار آزادی نهایتا در قیمت ۵ میلیون و ۶۷ هزار تومان و با کمترین نوسان ممکن بسته شد. همچنین دلار در طی روندی افزایشی، به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. همچنین میزان رشد بورس در طول هفته گذشته ۲.۷ درصد بود و بنابراین، شاخص تا ۴۵۹ هزار و ۷۹ واحد، با صعود مواجه شد.

گروه بورس، بانک و بیمه: بازار بورس همانند گذشته باز هم بازدهی داشت. میزان این رشد در طول هفته گذشته 2.7 درصد بود و بنابراین، شاخص تا 459 هزار و 79 واحد، با صعود مواجه شد. به نظر می رسد که بازار سرمایه حرکتی رو به جلو برای رسیدن به شاخص 500 هزار را آغاز کرده است.

محمد امیری، کارشناس بازار سرمایه معتقد است که بازار سهام به خاطر رکود بانک، املاک و مواردی از این قبیل، نقدینگی زیادی را جذب کرده است و این نقدینگی به بازار فرصت اصلاح نمی دهد. همچنین رسیدن شاخص به 500 هزار دور از دسترس نیست.

در بازار طلا، ارزش سکه بهار آزادی نهایتا در قیمت 5 میلیون و 67 هزار تومان و با کمترین نوسان ممکن بسته شد. همچنین دلار در طی روندی افزایشی، به 13 هزار و 600 تومان رسید. با توجه به روند خوب بازار بورس، باید دید نهایتا شاخص بورس به کجا میل می کند. آیا بازار سرمایه یک عیدی خوب سهامداران خود نگه داشته است؟

برچسب ها: بورس ، سکه ، طلا ، دلار ، ارز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: